Número equivocat

Un relat de: Mercè Bellfort
Va trucar demanant per en Gabriel però en Gabriel no va ser qui va agafar el telèfon: va ser en Lluc.

Molt amablement en Lluc li va dir que s’havia equivocat. Ella li va demanar disculpes, i just en el moment en què anaven a penjar, tots dos van tenir el mateix pressentiment: no podien perdre l’oportunitat de parlar una mica més, ni que fos uns segons, per tal d’escoltar-se les veus. A ell aquell timbre de veu el va captivar. I a ella li va passar el mateix.

Seduïts per la màgia de les veus es van concedir un temps. I aquell temps es va anar allargassant fins al final dels seus dies, quan ella encara lloava les excel·lències del número 7.

Comentaris

  • Em va tocar dins del "paquet"..[Ofensiu]
    deòmises | 14-12-2015

    ...de valoracions però no te l'havia comentat aquí.

    I és, com d'altres han dit, una beneïda equivocació. De vegades, però, ens caldria aquest punt d'atzar que tenen els teus personatges perquè així aniríem millor i més tranquils.

    Bona feina, Mercè


    d.

  • Beneïda equivocació![Ofensiu]
    Nonna_Carme | 12-12-2015

    Gràcies a ella van poder gaudir d'un immens amor tota la vida.
    Un relat breu i senzill peró encantador.

    Com pots veure, després d'un mes i mig sense passar per Relats, la veritat és que ho enyoro i com que diuen que és propi de savis canviar d'opinió...
    Tot i que ja et trucaré per telèfon t'avanço un : MOLT BONES FESTES.

    Una abraçada per a tu i el teu marit, estimada Mercè.


  • L'encís d'una veu[Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 26-11-2015 | Valoració: 10

    Qui diu que les veus no enamoren? Diuen que el punt G d'una dona està en l'oïda, en la manera com les paraules van calant ben endins i resulten captivadores. No cal dir que tu ho has sabut reflectir meravellosament bé en aquest microrelat.
    I és evident que el número 7 és el de la sort.

  • Màgia[Ofensiu]
    Materile | 20-11-2015 | Valoració: 10

    Un relat curt que comunica, molt ben travat. Amor a la màgia d'una veu que et permet transportar-te i imaginar el que voldries. Felicitats!
    Una abraçada,
    Maria Teresa

  • Enganxar-se[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 20-11-2015 | Valoració: 10

    Suposo que ella es va confondre i va marcar equivocadament el número 7, oi? I així va tenir l'oportunitat de xerrar amb l'altre noi, oi? Oi tant que si! Ara, el que més m'ha agradat del relat és aquesta sensació que expliques, aquesta de voler xerrar amb una altra persona que no coneixes, però com que la tens a l'altre costat de la línea telefónica, doncs això, a fer-la petar. Una abraçada, Mercè.

    Aleix

  • molt bonic[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 19-11-2015 | Valoració: 10

    Un bon relat
    Montse

  • Somriure[Ofensiu]

    No pots evitar somriure al final d'aquest relat. No sé si mai ha passat això, però tu ho fas creïble. Felicitats!
    Edgar

Valoració mitja: 10