CONTRA EL MASCLISME, FEMELLAM !...

Un relat de: jomagi
Hi ha dones esportistes amb gran lideratge i fortalesa, d’altres amb intensíssim criteri feminista i sexual; hi ha dones policies, guàrdies civils, Mosses, policies locals, forces de l’exercit fins fa poc a l’Iraq, Afganistan o com ara mateix malauradament a Ucraïna... Als mitjans de comunicació, món polític, jurisprudència, youtubers, musica, arts, etcètera...

La consciència feminista creix arreu, la seva presència en la universitat n’és majoria, així com iniciatives en empreses multisectorials, etcètera...

D’acord amb l’escrit, pregunto: perquè les noies-dones d’avui dia no comencen a actuar pel seu compte? Sí, en solitari certament potser arriscat; per tant, que actuïn en grups... Però ja!...

M’explico. Quan una noia-jove-dona sigui violentada per un o diversos mascles; la resposta hauria de ser tant o més agressiva que la d’ells. Actuant com un eixam de vespes virulentes o com una mola de piranyes famolenques...

Estem en una societat decrèpita. La maldat rau per a tot arreu i en augment; és covarda, mequina i sempre va de mestressa i senyora cap on n’espera la feblesa, la debilitat i la por... Per això sempre s’ha dit, hi és cert, que la millor defensa és un bon atac. Si aquest és utilitzat amb decisió, no es necessita massa força ni experiència; sols cal intel·ligència i unió...

*Dones, supereu als podrits ‘homenets’ en augment... Actueu totes juntes ja!... Ah!, i tingueu present que la censura de la societat, és tant o més ruïna que la dels governants!

Lluiteu!

Comentaris

  • I els homes?...[Ofensiu]
    rober | 25-01-2023

    I els homes, què fan?
    Es manifesten en contra d'aquests comportaments, aïllen a qui els executa; s'alien amb els qui ho pateixen; trenquen amb el poder mal interpretat...
    Des de dins es pot aïllar millor aquest càncer, quin paper han de jugar els homes?

  • Mes clar impossible [Ofensiu]
    Gardenia | 03-01-2023 | Valoració: 10

    Que dir-te jomagi.... les dones som lluitadores, però estem discriminades.... si vas en faldilla curta, ja busques alguna cosa, si portes un suèter escotat malament... falta molta educació.... Però en sortirem ...
    Bon any nou
    Salut

  • A l'atac!, desperta ferro.[Ofensiu]

    Precisament avui llegia que les dones a l'antiga Grècia no tenien drets, eren propietat de llurs esposos com aquell que diu. No crec pas que la millor manera és l'atac, capolar cigales?, Jo crec que la millor defensa és que hi hagi lleis que les ampari....Sempre toques temes que fan reflexionar i això és per als teus fidels seguidors una bona gimnàstica mental. Bon any 2023.

  • UNIÓ[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 01-01-2023 | Valoració: 10

    Els drets i la fortalesa de la unió de les dones.defensada aferrisadament. Una proposta encoratjadora que no té desaprofitament. La millor defensa és un atac? és possible, però crec que sempre des de l'inteli.ligència, que les dones tenim sobradament, i poder evitar un degoteig de maltractament, d'exclusió i de rebuig en una societat encara tan políticament maldestra.

    Bon relat.

    Cordialment.

    Rosa.