BLOGGER ACTIU

Un relat de: versos_perduts
Feia temps, que aquell noiet, acabat de sortir del forn de la universitat, s'havia convertit en un reconegut blogger.
La seva unió professional amb la millor directora i educadora de cinema per adults del país, l'havia convertit en un home famós i reconegut arreu.
Una bona planta, la seva simpatia, i un talent inusual, l'havien encimbellat, en un món de difícil accés i poc conegut per la majoria de mortals...

Ara, els colors del plató, la xerrameca dels tècnics, directors i actors, el mutaven, fent- lo sentir diferent, ple de sensacions noves, però a la vegada massa explícites. Ara, comprenia que tot en la ficció, és aparentment real i que calia no enlluernar- se, que era un parany!
Instintivament, va posar una creu vermella de perill, en els seus més baixos pensaments.

Comentaris

  • home famós...[Ofensiu]
    Romy Ros | 08-04-2020 | Valoració: 10

    Ui, qui deixa de banda la fama quan la té a la mà? I si a més resulta que fa un bon matrimoni? què més li queda per tastar? Aquest blogger teu, ja ho te tot, oi?
    Fama, diners, un bon matrimoni... i recent sortit de la Universitat!
    Gràcies per pasar-te pel meu espai, m'ha fet molta il.lusió el teu comentari.
    Una càlida salutació
    Romy Ros;)

  • Obrir-se camí[Ofensiu]
    NADINE | 08-04-2020

    Bon relat d'un jove que s'obre pas en el món laboral...
    "Calia no enlluernar-se" per no caure en el parany de ser atrapat o engolit... per l'ego i l'ambició?
    Quants "like" li posaries tu a aquest personatge?
    T'envio una cordial salutació
    Nadine

  • Món laboral...[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 14-03-2020 | Valoració: 10

    Primer de tot, vull dar-te la benvinguda a R.C amb aquest primer relat i segona aplaudir-te per obsequiar-nos amb aquest concís escrit que llisca com la seda en llegir-lo. I és que d'una tirada hom va desgranant l'experiència professional d'un jove estudiant i com aquesta repercuteix en la seva concepció del treball i els abusos o perills que aquest comporta. Un mirall per als joves inexperts que s'inicien en la vida laboral. Salut, Nil.