Addicte al xocolate

Un relat de: Llorenç Garcia

Ja tinc la pell feta una crosta
lacerada per tempestes mundanes.

Ja tinc un cor esventrat d'innocència
que batega en tens equilibri.

Ja tinc un cervell que bull en diverses llengües,
ara dessagnant-se en batalles estèrils
ara signant una treva.

Ja tinc un oasi de versos errants,
aspiracions quimèriques
i somriures perduts.

Ja tinc una mirada que per sompre en conservarà
la lluïssor de luna.

Ja tinc un paladar frisós
d'àmfores de mel
i guardons de llorer.

I ara,
per sostraure'm del regust a fel...
...m'he fet
ADDICTE AL XOCOLATE.




Comentaris

  • Moltes felicitats, Llorenç![Ofensiu]
    bocidecel | 11-01-2009 | Valoració: 10

    I gràcies per ser-hi, per les teves paraules! Una abraçada.

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • tens,[Ofensiu]
    brins | 04-12-2008 | Valoració: 10

    com tothom, coses bones i coses dolentes, però entre les bones, hi has d´afegir el do de saber-les explicar. Escrius força bé. Felicitats.

  • Xocolatina | 21-10-2008 | Valoració: 10

    Ja veig que compartim coses........... addiccions i altres..............algunes que es veuen i altres que no............

    Una llepadeta d'addicta a addicte,
    Tina

  • Bo; entenent-nos![Ofensiu]
    rnbonet | 22-07-2008

    Per allò de l'addicció al 'chocolate'. El que esta fet amb una planta anomenada "cacao" o el que es fa amb una altra que...
    De totes formes, felicitats, xicon, per ser de Múrcia i escriure en la llengua aquesta mig fotuda!!!
    El poemeta és bastant bo -no mai exagere en els comentaris, ni 'estire la jaqueta'-; només una frase al quart vers que no acabe d'entendre. Potser una paraula falla.
    Mentre la trobes, salut i rebolica!

  • També sóc addicta a la xocolata...[Ofensiu]
    bocidecel | 21-07-2008 | Valoració: 10

    Moltes gràcies per la teva visita, per les teves paraules. Quína alegria trobar-les!
    M'agraden els teus poemes crus, devastats, però amb un punt d'esperança, tot i que em deixen amb el cor una mica encongit. Per això, des del meu mon de colors t'envio el blanc de pomada reparadora de ferides, el vermell per fer bategar un cor, un groc de somriures retrobats, el platejat de la lluna i el verd llorer, perque facin companyia al marró xoxolata.

    Una abraçada.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Llorenç Garcia

Llorenç Garcia

87 Relats

315 Comentaris

108447 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Vaig nàixer a Yecla, terra cèlebre pel vi de la qual vaig ser collita del 1979. Hi vaig viure una infantesa un tant anodina per a un nen, però molt enriquidora en el meu fur intern.

Quan el mil·leni anava agonitzant, vaig traslladar-me a la ciutat de València on, amb l'excusa d'estudiar a la Universitat, vaig aprendre a fer-me adult si bé aquest procés no sé si arribarà a completar-se algun dia satisfactòriament... A València també vaig anar nodrint-me del devessall de sentiments i experiències de persones que l'atzar m'oferia.

També vaig descobrir les excel·lències de la llengua i literatura en català que acabaren formant part del meu esperit rere haver sigut criat en un ambient culturalment i idiomàticament castellanòfon. Efectivament, Mercè Rodoreda i Martí i Pol entre altres em van arrabassar el cor.

"Relats en català" va suposar una afortunada troballa dins del meu vagarejar per la xarxa on puc soltar les regnes que retenen tota la gamma de sentiments que bullen dins de mi.

Gràcies.

Llorenç Garcia

el meu blog