Absències (IIa part)

Un relat de: Sol_ixent

Un cop la nena hagué entrat a la guarderia, emprengué el camí cap a la feina, un lloc proper al centre de la ciutat. Només entrar, la dona de la neteja la saludà tan efusivament com sempre, i aquella fiblada a la pell tornà a sobresaltar-la. Aquella dona, efectivament guardava una enorme semblança a aquella dona que més de tres dècades abans l'havia donat a llum.

*****

Havia de fer-ho. No sabia ben bé perquè però havia de fer-ho.
Aquell dia havia anat amb el seu marit al metge i, veié la ocasió perfecta per a marxar. Els inicis lluny de la família foren d'allò més difícils. No obstant, la seva tenacitat i optimisme l'ajudaren a sobreviure i a sobreposar-se a la situació. Aviat conegué a Joan, i la seva vida assolí aquella estabilitat i alegria tant i tant anhelada per ella anteriorment.
Tancà la porta suaument, per por de despertar-lo. No devia fer més de dues hores que dormia.


Comentaris

  • Continua![Ofensiu]
    animalasort | 21-09-2005

    M'encanten les absències! Continua, vull més capítols!!! Petons!!!

l´Autor

Foto de perfil de Sol_ixent

Sol_ixent

142 Relats

444 Comentaris

130000 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
"En tots els meus personatges hi ha característiques meves, però cap dels meus personatges no és jo". (Mercè Rodoreda)