A voltes...

Un relat de: instants

M'agradaria dir-te,
entre llençols esgarrapats de suor
i olors de sexe violent,
que la paraula no és paraula,
que la vida no és vida,
que l'incomprensió és droga de covards,
que, a voltes, sóc covard i,
et jutjo.

Comentaris

  • Increïble[Ofensiu]
    Ilargi betea | 06-05-2006 | Valoració: 10

    M'ha encantat aquest poema curt però molt intens. Crec que en pocs versos saps condensar moltes veritats, molts sentiments... Perfecte!

    Si m'ho permets, me l'emporto als meus preferits!

    Una abraçada i molta màgia!

  • Doncs,[Ofensiu]
    angie | 22-01-2006

    sortint a donar una volta, ensopego amb aquest poema i m'hi quedo una estoneta per a dir-te que és del millor que t'he llegit, sens dubte...
    La covardia de la que parles perd la batalla quan és reconeguda pel covard...
    Mmm... encara estic flipant, tindré un dia d'aquells en els que volem fer molletes de tot el que es llegeix?

    petons, com sempre

    angie

  • genial[Ofensiu]
    blaumar | 01-11-2005

    m'agrada quan la poesia parla desde cada paraula.

    Hi han emocions que no volen afegitors.

  • Has encertat de ple[Ofensiu]
    brideshead | 26-10-2005

    Fer l'esforç per comprendre l'altre, poder seure al seu costat i dir-li que no penses com ell però que el respectes, que en la diferència hi ha el més gran dels tresors per enriquir-se mútuament, per augmentar per dos... i no dividir entre dos.

    I sobretot, et felicito per aquesta capacitat de concentrar en 8 versos aquest crit desesperat, per reconèixer-te, a voltes, covard i jutge injust dels altres.

    Maquíssim! Una abraçada!

  • curt i intens[Ofensiu]
    llu6na6 | 22-10-2005

    Gràcies Pau pels teus comentaris i la teva amistat.

    Quin poema més condensat ! Crema, quasibé.

    La incomprensió, quin tema! Se'n podrien omplir llibres i llibres i..., continuaria quedant molt i molt per dir.

    L'esforç per comprendre, però, és l'esforç més valent, més audaç, que podem fer, oi?

    Una abraçada, Pau!

  • M'agradaria...[Ofensiu]
    ddebo | 21-10-2005

    jo faria, etc... fariem tantes coses que despres no ens atrevim a fer, el temps verbal es una barrera, canviem-lo!! i, per fi, serem lliures.

l´Autor

Foto de perfil de instants

instants

84 Relats

380 Comentaris

96208 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Sóc com sóc, aprenc a viure cada dia, alguns més que altres, però no deixo mai de maravellar-me dels petits desitjos fets realitat.

Crec en la llibertat i en la tendresa, d'ella en faig el meu camí i la meua bandera.

No m'agraden les paraules que no diuen res, no m'agrada perdre el temps.

Arranca-li somriures a la vida, car que et golpegi una i mil vegades, sigues tu, assumint totes les conseqüències, i no deixis mai de SER.


"Me da pena que se admire el valor en la batalla, menos mal que con los rifles no se matan las palabras"

"La poesia militant

Els artistes àcrates, imbuïts del romanticisme llibertari i d'un autodidactisme militant, faran del seu art un viarany cap a la llibertat."

" La cultura anarquista" de Ferran Aisa. Capítol: Dinamita cerebral.