A falta d'ànima

Un relat de: Bonhomia
Una bella dorment
s'atipa en la foscor.

Un gos esporàdic
empastifa l'estora de calor.

Una soledat en runes
intenta abolir el dolor.

Una varietat de contes
dualitzen sobre la diversió.

Per bé o per mal,
a vegades no vull saber
si sóc podrint-me a l'infern,
ni si sóc en l'oceà més cabal;
doncs el temps de fora
em xiuxiueja,
que sóc el meu propi animal carnal.

Comentaris

  • Un poema sentit[Ofensiu]
    joanalvol | 11-03-2011 | Valoració: 10

    Som duals, i ens cal, per regular el pes de la balança. Si no tinguéssim la contrapart, res no podríem saber-ne de l’altra. El cos, la carn, prové del fet material, l’ànima és etèria i per tant espiritual. A mesura que ens decantem cap aquesta vessant, l’animal carnal, perd força i un camí nou, potser, serà al teu abast.

    Ànims!
    Una abraçada
    Joanalvol

  • Intueixo...[Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 09-03-2011

    una declaració de dualitats en el teu poema. Tots tenim foscors dins nostre, lluites internes, esgarrifances vitals, i moments on la clarividència és fa present per alliberar-nos de la complexitat que suposa l'existència i detectar sortides útils, beneficioses.
    Un poema molt sentit, sincer, i molt dur que m'ha arribat a l'ànima.
    No deixis d'escriure, Sergi, perquè fent-ho et vas retrobant a tu mateix i et pot servir de gran ajuda per vomitar tot allò que et costa pair.
    Rep una abraçada ben solidària

    Mercè

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

514843 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.