22 milionaris

Un relat de: llamp!
el meu tiet Jaume, en pau descansi, deia: "és divertit veure un partit de futbol, perquè veus 22 milionaris fotent-se per terra i corrent com desesperats per ficar la pilota dins la porteria".

Comentaris

  • Ha ha ha...!!! Bon acudit[Ofensiu]
    cuidador_d-ossets | 23-10-2022 | Valoració: 10

    És un bon acudit. Contra els rics. I contra els elevadíssims sous que cobren els futbolistes a costa del públic.

    A vegades penso que hi hauria d'haver una cosa que fós "sou màxim, inclòs primes". Però és clar, també puc esperar la lluna...

    A veure quin dia els luxes desapareixen i els rics també com a tals... que estem en crisis.

    Bé, ens veurem, llamp! Salut!!

  • Ja podeu riure...[Ofensiu]
    llpages | 19-10-2022

    sí són milionaris és perquè omplen estadis cada setmana i mouen molts diners: samarretes, botes, anuncis, televisió, etc. Són faves comptades! És el circ dels temps actuals, mireu-vos-ho com vulgueu.

  • Pilotes[Ofensiu]
    Marina i punt | 19-10-2022

    Bé han de suar-se'ls una mica tants milions, oi?

    Salutacions

    Marina

  • Ribatana[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 19-10-2022 | Valoració: 10

    Home, si parlem del Barça-Madrid, potser sí que son mil·lionaris (potser sí, no. Segur que sí). Ara, aquest cap de setmana mirava el Ribatana-Torelló B i la veritat, mil·lionaris, mil·lionaris, en somnis. Tal vegada n'hi havia algun, però no ho crec. Dani, una forta abraçada.

    Aleix

  • Prou bé | 19-10-2022

    ... quanta raó tenia!
    Però quants milions de gent veient l'espectacle sense ser milionaris!
    Amb total cordialitat