Papallones

Un relat de: Falciot blanc
Fades del bosc i dels camins què vau néixer en primavera,
plenes de colors llampants.
L'estiu és llarg o és breu, però és tota una vida,
tota la vostra vida, com es fa de difícil oblidar tota una vida,
i els homes tendim a oblidar.
No són mai les mateixes papallones les què veiem a volar,
i la vida se'ns en va en cada primavera.

Comentaris

  • Excel.lent relat a la seva manera.[Ofensiu]
    cuidador_d-ossets | 31-01-2021 | Valoració: 9

    M'agrada aquest relat.

    Sí, certament en cada primavera se'ns en va un any de la vida, volguem o no volguem... tant si ens prenem la primavera bé com si ens la prenem malament.

    El teu relat té un to melancòlic i en certa manera romàntic i una mica reflexiu que a mi m'ha agradat. Segueix així i segueix sorprenent-me amb els teus contes-rondalles.

    Salut i força al canut!!!

  • HOLA FALCIOT BLANC[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 05-01-2021

    Veig que no publiques últimament res.
    Bé espere que et vaja bé i estigues bé en companyia de la teua familia.
    Ja em diràs quan pugues en la meua pàgina. T'invite. El tinc com a favorit, encara.
    Gràcies i fins aviat.
    Saluts I FELIÇ ANY NOU.
    PERLA DE VELLUT

  • Colors [Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 27-08-2020 | Valoració: 10

    Els colors de les papallones, la seva brevetat, la seva bellesa i la seva fantasia. Un poema preciós ! Una forta abraçada.
    Aleix

  • Papallones de primavera[Ofensiu]
    Canela fina | 25-07-2020

    M'encanta la primavera, m'encanten les papallones...
    Cada primavera noves papallones, nous colors, nous records...
    Tendres paraules que m'han fet volar, gràcies.
    Abraçada :)

  • se'n van?[Ofensiu]
    Atlantis | 24-07-2020

    Les papallones se’n van. Com nosaltres?
    Mai són les mateixes, ni l’aigua del riu, ni el núvol que veus.

    M’ha agradat el poema.

    Bon estiu i cuida’t.

  • caçador d'instants[Ofensiu]
    Espurnes | 23-07-2020 | Valoració: 10

    Segueix caçant instants
    sento que fer allò que et fa feliç, fa feliç als altres també..
    Igual que tu jo he retornat a relats després d'un temps, curt o llarg no és important, un paréntesi , espero trobar les paraules adients per exposar els instants que vaig caçant...
    les papallones són les meves amigues estimades.
    Una abraçada

  • El temps passa [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 23-07-2020 | Valoració: 10


    Perquè el temps passa com a primavera, deixant arrere les papallones, on van nàixer les fades del foc. I també l'estiu quan les veiem volar, les altres papallones.
    Salut i cuida't.

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Foto de perfil de Falciot blanc

Falciot blanc

13 Relats

38 Comentaris

11402 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
Després de molt de temps torno a les pàgines de Relats en Català, només amb la intenció d’escriure histories i pensaments sorgits de la inspiració de les coses que veig, de les que sento, de les que em fan vibrar, i així poder compartir-les amb vosaltres, sense cap pretensió de res, tan sols el plaer d’escriure i somniar una mica. M’agrada molt la natura i els animals en llibertat, intentaré plasmar-ho amb prosa o vers.
Tinc seixanta-sis anys i estic molt content de viure, i si visc vull fer-ho de debò perquè el temps és curt però tot és ple d'instants, instants màgics que jo voldria atrapar per sempre. Gràcies també per tots els instants que heu publicat vosaltres per a mi.

Retorno de nou a aquesta finestra que sempre trobo oberta, potser i serè només de passada, potser m'hi entetindre un xic més, només escric de revolada, quan algun sentiment vola dins la meva ment i l'allibero, per alliberar-me. Tinc 70 anys ara mateix, i encara vull complir-ne uns quants més. Gràcies reletaires.