EL SECRET

Un relat de: Materile


El SECRET

-Sí, ja sé que no ets aigua clara. M’has enganyat tantes vegades… No vull ni pensar-ho. Jo sempre t’he estimat per sobre de tot, t’he ajudat, t’he defensat; i tu, i tu, què? Digues-me qui o què hi ha a la teva vida més important que jo?

-No, Maria! Jo no t’enganyo, no ho faria mai, per l’amor que et tinc i pels nostres fills: us estimo amb tot el meu cor!

-Ah, no? Doncs ja em diràs què fas i on vas quan acabes de dinar... Surts esperitat de casa i no en tornes fins l’hora de sopar.

-Vaig al despatx!, t’ho he dit mil vegades i tu sempre burxant. Saps que tinc molta feina i és cada dia que l’he de fer.

-És que ja no t’agrado? No t’agraden els menjars que et faig? Compro el millor que hi ha al mercat perquè estiguis content…

-Adéu, Maria! Fins a la nit.

La dona va seguir el seu marit fins al despatx; quan ell li va obrir la porta, va veure una taula parada plena de menjar: seques amb botifarra, costelles de be, un pastís de xocolata, vi...

Mal home!! Veus com m’estaves enganyant? I el règim, què?


Materile

Comentaris

  • iong txon | 29-01-2012

    Molt bo! Un engany o adulteri gastronòmic en aquest cas. I potser amb productes de la terra, amb denominació d'origen i tot…

  • per casualitat...[Ofensiu]
    Espiral | 01-01-2012

    ...he arribat aquí!
    Un microrelat molt divertit, enhorabona.

  • Un secret molt suculent![Ofensiu]
    Unaquimera | 14-10-2011 | Valoració: 10

    Quan, després d’aquest temps desconnectada per diferents raons, he tornat a passar per RC i pel teu espai, he vist de seguida el títol d’aquest breu però SUCULENT ( jejeje! ) relat teu... i he volgut assabentar-me de seguida de quin era El secret que amagava la història.
    I vaja! Ha estat una sorpresa... molt agradable i divertida, francament! ;-))

    A més, m’has fet pensar que jo també tinc escrit un relat, no publicat encara, amb un títol semblant: malgrat el pas del temps, continuem coincidint, ja veus. M’has fet pensar en publicar-ho en aquest espai nostre... potser ho faré!

    T’envio una abraçada càlida de tardor calorosa,
    Unaquimera

  • Molt divertit![Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 26-09-2011

    No me l'esperava aquest secret! M'ha vingut molt de gust entrar en el teu racó.
    Moltes gràcies per la teva felicitació al fòrum.
    Una abraçada,

    Mercè

  • "cuidadín" amb els regims![Ofensiu]
    magalo | 18-09-2011

    Degut al teu comentari a uns meus versos, que per cert, t'agraeixo molt i molt, he anat a parar aquí, i ha valgut la pena Tal i com ho expliques, fa imaginar moltes situacions i al arrivar al final, sorpren la bona idea que has tingut per completar el relat. Molt ingeniós!
    ens anem llegint
    petons
    Marta

  • L'he trobat[Ofensiu]
    Josoc | 06-09-2011

    boníssim!

  • El secret de la botifarra[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 27-08-2011 | Valoració: 10

    És un gran secret i un gran relat aquest, saps? Espontaneitat, naturalitat, sorpresa final, humor i bons diàlegs. Relat perfecte per aquest estiu. Una forta abraçada.

    aleix

  • que bo maria teresa[Ofensiu]
    joandemataro | 26-08-2011 | Valoració: 10

    m'has sorprès, un secret realment sorprenent

    abraçada
    j.

Valoració mitja: 10