VA SER REAL O NO?

Un relat de: Pages@s
Un dia vaig imaginar-me un ésser mitològic. Tenia cap de zombie, cos de gallina, cames de cavall i uns crocs de cocodril.
Sempre per menjar volia xocolata, era l’ésser mitològic mes rar. Feia com els ratpenats: dormia de dia i feia vida de nit; i aquell ésser mitològic vivia a la muntanya de l’Everest. Un dia es va fer real i el vaig tindre de mascota.


For show contragolpe

Comentaris

  • Quina mascota![Ofensiu]
    Solsona Bot | 22-01-2024

    No crec que m'agradés tenir aquesta mascota. Si és que és real, potser millor que continuï a les muntanyes. Una mascota ben descrita!

  • Caram![Ofensiu]
    Cesca | 20-01-2024

    Caram, un golafre de la xocolata... segur que tenia un aspecte tan estrafolari? A mi la xocolata també m'agrada molt, eh? (ha, ha, ha)

    Bona imaginació!

    Endavant amb l'escriptura!

  • Caram![Ofensiu]
    Rosa Gubau | 19-01-2024

    Aixó sí que és una mascota ben singular. Molt enginyós.

    Rosa.

  • Un relat[Ofensiu]
    Atlantis | 19-01-2024

    Un relat fantàstic fet de diversos animals. Una mascota ben estranya oi?
    Ben descrit l'animal.

  • Somnis [Ofensiu]
    Prou bé | 19-01-2024

    Ah! I és un bon relat!

  • Somnim[Ofensiu]
    Prou bé | 19-01-2024

    A vegades els somnis es fan realitat, si ho desitges molt !
    Aquest el veí difícil, però qui ho sap? Tu ho saps i és el més important.
    Amb total cordialitat

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament.

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

10316 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.