Una odissea com qualsevol altra

Un relat de: Carme_
Fins a cert punt, puc considerar-me afortunat. Bàsicament perquè encara soc en aquest món i, tenint en compte la meva situació, bé podria no ser-hi. En les darreres hores de foscor i silenci, em venen els records de la vida que vaig deixar enrere. Fa massa temps que em trobo lluny de casa, en terres estranyes. Qui pot dir si tornaré a veure la meva dona, amb el seu lluminós somriure i els rínxols caient-li sobre les galtes. I els meus fills ja seran homes, sí, deu anys no passen debades. Mala decisió la de fer-me soldat. Que el conflicte es resoldria força aviat, deien. I jo, pobre de mi, m’ho vaig creure... Les guerres se sap quan comencen, però mai quan acaben.

I aquí estem, sense badar boca ni moure’ns durant la freda nit, no sigui que ens descobreixin a tocar de la victòria. Si tot surt com han planejat i en som els vencedors, puc remar jo sol de tornada, si cal. Se senten sorolls acostant-se. Sembla que algú obre la trapa i ens apropa una escala. Aquesta última batalla posarà fi al llarg setge. Era impossible imaginar que entraríem a la ciutat dins, en lloc de damunt, d’un cavall.

Comentaris

  • Molt enginyós [Ofensiu]
    Atlantis | 27-05-2021

    Molt enginyós el relat, sobretot des de la veu que el narra...tan endins del cavall que gairebé no li sento la veu.

    Molt bo.

  • Bon relat[Ofensiu]
    TerricheT | 21-05-2021

    Molt bona la teva visió, en un microrelat molt ben escrit, i sense faltes ni errades.

    M'agrada.

  • No t’amoïnis[Ofensiu]
    kefas | 21-05-2021


    No t’amoïnis. Sempre hi seràs a aquest món, ja sigui en forma de pols agregada, com ara, o en forma de pols dispersa, com els enginyosos i atrevits guerrers que estaven a la panxa del cavall.

  • El caball amb la panxa plena[Ofensiu]
    Prou bé | 21-05-2021 | Valoració: 9

    Ben escrit i bona pensada!

  • Relat rebut[Ofensiu]

    El teu relat entra a concurs, gràcies per participar.

    Comissió XI Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Carme_

64 Relats

215 Comentaris

38991 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
M.Carme Marí

Twitter: @carme_tuit / @PetitesHstories

Blog Petites Històries: http://petiteshistories.wordpress.com

Canal YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCEgOFs-D51izvxeP29Ccq0g