Tocats per la fortuna

Un relat de: Carme_
Agafant un cafè a la feina, només arribar, li explica a la seva companya:
–Aquest matí gairebé surto de casa sense el meu amulet de la sort. Era al replà quan me n’he adonat i he tornat enrere a buscar-lo. He baixat corrents cap a la parada del bus i se m’ha escapat pels pèls. He esperat el següent i, mentre venia, ha caigut un xàfec d’aquells ben intensos. En pujar-hi ràpid per deixar de mullar-me, se m’ha enganxat el vestit a la porta i tinc una vora penjant, tot i que no s’ha acabat de trencar. Segur que la meva preciosa pedra m’hi ha ajudat. A més, amb l’aiguat la targeta de transport ha quedat inservible. El xofer em deia que se li feia impossible llegir els viatges gastats i he hagut de comprar el bitllet. Hem parlat una mica, era molt simpàtic. Li he comentat la sort que em porta aquest amulet tan especial. Després, en moure’m endavant ja no hi havia seients lliures, però m’ha anat bé estar dempeus que aquí em passo el dia asseguda... Què et sembla, a tu t’agrada, Roser? –i en posar la mà a la bossa per ensenyar-li, no el troba i veu que la cadeneta on el tenia s’havia obert. –Oh, qui sap on serà? Potser mostrant-lo quan he pagat ha caigut? Què faré ara sense ell?

La Roser s’ha quedat immòbil al costat de la finestra, des d’on està veient, horroritzada, l’accident que ha tingut l’autobús fa uns moments. Un camió de gran tonatge ha xocat contra la zona del volant, deixant-la com un acordió. Si el conductor no ha pogut sortir-ne a temps...

Comentaris

  • molt tendra i molt bonic el relat[Ofensiu]
    Noia Targarina | 24-01-2023 | Valoració: 10

    Bona vesprada,

    Molt bonic i molt tendra a la vegada el relat.

    Una abraçada

    Noia Targarina

  • Per no portar l'amulet. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 23-01-2023 | Valoració: 10

    Quines conseqüències ha tingut la Roser per no portar l'amulet. El conductor hauria eixit volant de l'autobús, en el gran xoc que va tenir. No sé si se salvaria.
    Bon relat i sort, Carme.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Amulet[Ofensiu]
    Prou bé | 22-01-2023

    Escàpol que a ella li sembla que la protegeix i no el té. La fe en les coses li fa veure tot en positiu, com ho és que hagi baixat del bus abans...
    Sort
    Amb total cordialitat

  • Oblit....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 22-01-2023

    que li ha costat ben car a la protagonista, encara que ho veia tot per la part positiva, encegada amb l'ajuda del seu amulet. Ara, un cop conscient que l'ha perdut, tot ha canviat de color.....

    Bon relat Carme.

    Salutacions i sort.

    Rosa.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIII Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Carme_

64 Relats

215 Comentaris

38642 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
M.Carme Marí

Twitter: @carme_tuit / @PetitesHstories

Blog Petites Històries: http://petiteshistories.wordpress.com

Canal YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCEgOFs-D51izvxeP29Ccq0g