SUPERSTICIONS

Un relat de: Carme_
La setmana passada vaig començar a sentir uns miols. Per la finestra, entre les plantes del camp veí, s'hi intuïa una cua de gat. Vaig pensar a portar-li una mica de menjar i aigua. Així ho vaig fer un parell de vegades. Al tercer dia, quan marxava de deixar-li pinso, se'm va creuar pel davant i vaig veure que era un gat negre! Ai, quin mal cos! Jo que soc tan supersticiosa! Vaig decidir que no hi aniria més, no volia córrer el risc de patir malastrugança.

Ahir, després de faltar-hi dues tardes, al mig de les floretes dibuixades a la tassa del cafè amb llet hi va aparèixer aquell gat negre, que em mirava reclamant atenció. Amb l'ensurt em va caure a terra i es va esmicolar en mil bocins.

Avui he tornat a escoltar uns miols mentre esmorzava. Crec que els ignoraré, no li donaré res. La nova tassa que tinc a les mans només té flors. De moment.

Comentaris

  • Segurament el veuràs al coixí del sofà[Ofensiu]
    kefas | 21-11-2022

    Amb els gats negres passa el mateix que amb els nervis, Quan en en tens més és quan menys et convé tenir-ne.

  • Supersticions [Ofensiu]
    Prou bé | 21-11-2022

    Ai! Com tenallen i influeixen!
    Fantasia en un bon relat!
    Sort
    Amb total cordialitat

  • Original....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 21-11-2022 | Valoració: 10

    i ben trobat aquest relat, amb un toc d'humor molt subtil.

    M'ha agradat molt Carme.Sort!

    Salutacions.

    Rosa.

  • Surrealisme màgic [Ofensiu]
    llpages | 21-11-2022 | Valoració: 10

    Quina bona pensada, això del gat negre entre les flors que decoren la tassa! Molt original! Ara bé, si no peixes el gat i un dia el trobes mort, aleshores sí que la malastrugança pot perseguir-te per sempre més, hahaha! Molt bé, Carme!

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Gràcies per participar.

    Comissió XIII Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Carme_

64 Relats

215 Comentaris

38859 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
M.Carme Marí

Twitter: @carme_tuit / @PetitesHstories

Blog Petites Històries: http://petiteshistories.wordpress.com

Canal YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCEgOFs-D51izvxeP29Ccq0g