Qüestió de sort?

Un relat de: Carme_
En Mick Matterly va arribar al poble per cobrir la vacant de xèrif. Fou en baixar de la diligència que va saber que en seria el tretzè des que s'havia formalitzat el càrrec tot i que, com que no era supersticiós, no podia predir si això li suposaria tenir millor o pitjor sort que els seus predecessors. De fet, en preguntar què els hi havia passat, obtenia respostes vagues dient que per un motiu o altre havien hagut de deixar la feina.

Els dies transcorrien força tranquils, fins aquella tarda que el van requerir al “saloon”. Quan el xèrif hi va entrar, no s’havia aixecat ningú de la taula atenent les ordres del bàrman que els encanonava amb un rifle. Allí seguien els quatre jugadors: el ferrer del poble, un soldat del setè de cavalleria, un jugador de pòquer rodamon i la “madame” del bordell.

Al damunt de la taula, les cartes estaven tacades de sang, algunes cara amunt entre les quals destacaven cinc asos.

Al voltant de la taula, tres participants encara eren asseguts amb l’alè contingut, i un quart restava caigut sobre les seves mans amb un forat de bala al pit.

A sota de la taula, un uniforme es veia humit des que es va sentir el tret, uns pantalons plens de rovell tremolaven, uns altres no tornarien a recórrer món i, dissimulada entre les faldilles, una Smith & Wesson apuntava de dret a l’agent de la llei.

Al final, el número tretze no va comportar cap diferència en el desenllaç del darrer capítol del càrrec de xèrif.

Comentaris

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIII Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Carme_

64 Relats

215 Comentaris

38959 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
M.Carme Marí

Twitter: @carme_tuit / @PetitesHstories

Blog Petites Històries: http://petiteshistories.wordpress.com

Canal YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCEgOFs-D51izvxeP29Ccq0g