DESESPERAT

Un relat de: Carme_
Retingut a l’embús d’entrada de la ciutat, no pot deixar de pensar en el rebut de la llum. Deu estar a punt d’arribar al banc, i el banc a punt de retornar-lo. Un altre cop. Mira que si li tallen el corrent... Pateix per la seva petita. Segur que la dona se n’aniria amb ella a casa de la sogra, aquella bruixa que sempre se l’ha mirat des de dalt. I allí no hi hauria lloc per a tots tres. Expulsa el fum del cigarret per la finestreta oberta. Li agrada notar l’aire a la cara tot i que avui s’acaba l’any i ja fa temps de ple hivern. Dins la furgoneta de “Construccions i reparacions” creu que la seva vida és la que necessita una reparació urgent. Quan descarrega el material a casa del client, sense més contractes a la vista, no s’adona que entre les làmines de parquet i les plaques d’aïllant rellisca i cau a terra el número de la Grossa que va comprar amb els amics del futbol. En unes hores ells es tornaran bojos d’alegria.

Comentaris

  • Gràcies i resposta[Ofensiu]
    Carme_ | 21-12-2022

    Moltes gràcies pels votres comentaris!

    De cara a la comprensió del relat, la clau està en aquestes paraules:
    "...no s’adona que ... cau a terra el número de la Grossa "

    i després continua: "que va comprar amb els amics del futbol. En unes hores ells es tornaran bojos d’alegria. " , i aquí "ells" es refereix als amics.
    Pel que fa al protagonista, en acabar el microrrelat podeu tornar a rellegir el títol, i en tindreu la resposta.

    Gràcies de nou per parar-vos a llegir i comentar.
    i Bones festes!!!

  • Faltava[Ofensiu]
    Prou bé | 21-12-2022

    Dir
    Sort
    Amb total cordialitat

  • El bitllet perdut[Ofensiu]
    Prou bé | 21-12-2022

    Un bon microrelat.
    (Em sap greu però no he entès el final)

  • Inesperada sort[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 21-12-2022

    La sort arriba quan menys es pensa. Aquest relat tan explìcit ho corrobora definitivament.

    Bona feina Carme. Sort.

    Salutacions.

    Rosa.

  • Perdut![Ofensiu]
    Cesca | 20-12-2022

    Definitivament, a aquest bon home la sort se'l rifa!
    Un relat curt, precís, essencial i ben escrit.
    Un plaer. Sort!

  • Construccions i reparacions. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 20-12-2022 | Valoració: 10

    Quina sort més inesperada vas tenir en ple hivern, quan sents el número de la Grossa el tenia ell i els amics. Bona sort i que tingues sort.
    Bon relat en un minut, que he gaudit i m'ha agradat.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Gràcies per participar.

    Comissió XIII Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Carme_

64 Relats

215 Comentaris

39006 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
M.Carme Marí

Twitter: @carme_tuit / @PetitesHstories

Blog Petites Històries: http://petiteshistories.wordpress.com

Canal YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCEgOFs-D51izvxeP29Ccq0g