Una nit de conte

Un relat de: terra

"Jo crec en les fades, hi crec, hi crec!" repetien els nens del conte d'en Peter Pan. Tot és tan fàcil quan som petits. Per una nit tornaré a ser petita. Tornaré al meu petit món on hi tenien cabuda fades, bruixes, pirates, mags, príceps i princeses. Només demano una nit i poder ser protagonista d'una història que acabi amb un: i van viure feliços per sempre més!
I és que el meu conte no ha acabat tant bé...
Potser si en oblidem per un dia de la rutina, dels mals de cap i som capaços de mirar més enllà, on fa anys que no creiem, trobarm el nostre petit món. El món on poder viure el nostre propi conte de fades, on el bé triomfa sobre el mal, on el príncep s'enamora de la princesa i l'alegria omple tots els racons del planeta.
Shhht...és hora de buscar, de mirar amb ulls de nent tot allò que ens envolta, d'obrir el pany del nostre cor i deixar-nos guiar pels sentiments. Només així trobarem la porta d'entrada al conte.
En veiem a l'altra banda!

Comentaris

  • Perills a banda i banda[Ofensiu]
    Unaquimera | 10-12-2008

    La nostra imaginació ens pot permetre, efectivament, viure històries diferents de les quotidianes, somiant desperts.
    Però... si traspassem la porta i entrem al conte, pensem que allà dins també hi ha madrastres, llops, casetes de xocolata que acaben resultant amargues, ... a una i altra banda cal sortejar els perills, no només al dia a dia!

    M'ha agradat tornar-te a llegir.
    Espero que les feines de la uni en general i els exàmens en particular vagin per bon camí i tinguin un final feliç de veritat!

    T'envio una abraçada des del meu petit món,
    Unaquimera

  • Jo hi vaig sovint[Ofensiu]
    Sariona | 28-11-2008

    Conec molt bé Bagà, hi pujo a l'estiu. Aviam si ens coneixerem...

  • Tothom...[Ofensiu]
    Sariona | 27-11-2008

    somia alguna vegada tornar a ser petit, i sempre s'hi és a temps, per què no?

    Gràcies pel comentari. Tu també ets de Manresa?

  • Entrar en un altre món[Ofensiu]
    Jo i prou | 22-11-2008

    Un conte de fades... a l'altra banda...
    En el pas dels anys, les persones oblidem aquell conte de fades que un dia vam somiar i caiem en el món de les preocupacions, treballar, els diners, les crisis...
    Espero poder anar en algun conte de fades, en el somni més bell.

  • A l'altre banda[Ofensiu]
    Igor Kutuzov | 19-11-2008

    I tant. Jo sempre ho he desitjat. Aquest relat és gotes d'optimisme, de viure, en temps de catàstrofes.
    Més d'aquests !

l´Autor

terra

20 Relats

26 Comentaris

23130 Lectures

Valoració de l'autor: 9.22

Biografia:
Vaig néixer la primavera de l'any 1988. Soc periodista i tot i gastar paraules escrivint sobre la realitat, de tant en tant m'agrada plasmar les històries que només són reals en el meu cap.