Un poc de mar...

Un relat de: instants

Palpo,
un cos d'argent,
entre les roques daurades
de la solitud.

I beso el teu moviment;
l'olor fresc
de la teva escumosa vida.

Ets la platja del tresor,
un joc de corves i miralls,
que m'allibera
i desfà les passes,
una rera l'altre.

I el pensament
impetuós, com sempre,
vol trencar l'instant
amb el que em beses
amb les onades
encoratjant-me
a no mirar
enrere.

A cada pas,
un poc de mar.

Comentaris

  • Tot i el fred...[Ofensiu]
    Unaquimera | 10-12-2006

    Em capbusso sense vestit de neoprè, a pell nua, en el teu mar i em deixo anar i bressolar pel moviment i les imatges, reflexes de les teves paraules: m'esquitxen i em fan tancar els ulls, momentàniament, però veig amb claredat que tens uns ulls capaços de descobrir la bellesa i el contrast.

    També escolto com les ones em rebel·len que atresores la sensibilitat necessària per a gaudir de sensacions, textures, relleus i tactes.

    Ara que he nedat en les teves aigües, aquest oceà i jo sabem que en saps, de trobar impalpables, inassequibles, indescriptibles breus moments que sembla que tots podem viure i que tants ignoren, tot i passar per ells.

    Me l'emporto a preferits, el teu poema, amb el teu permís...

    T'envio una abraçada impetuosa i encisada
    Unaquimera

  • Voldria sentir-ho jo també[Ofensiu]
    Carme Solina i Alapont | 30-10-2005 | Valoració: 8

    El poema és ple d'imatges suggeridores d'espais plens de bellesa, de moments de plenitud vital. Molt bell. No hi ha res millor que ser jove i gaudir-ne.

  • Ets la platja del tresor,
    un joc de corves i miralls...
    Um, que insinuant, quins descubriments més sensuals, molt guapu... m'hagrada !!.
    Gràcies per tot. Un petonet.

  • silvia_peratallada | 28-09-2005

    molt bonic...el mar és un gran poeta per si sol...però si cau a les mans d'algú que en pot treure la bellesa com ho has fet tu, segur que esdevé MAR, així en majúscules...
    felicitats!

  • És preciós.[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 27-09-2005 | Valoració: 9

    Sinuós com les ones del mar, platejat com el mar sota el sol, vibrant com les corrents marines.

    És un poema preciós, i et felicito.

    Un barret per vos, ple d'onades!

    Salz.

  • Paaau![Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 27-09-2005 | Valoració: 10

    Eis makissim, soc jo, la DOÑA depre, amb uns quans mocs..xDDDDDD

    Que maco el poema!!
    A mi també m'inspira moltissim el mar..
    Te una magia que només la percebem alguns..
    Petonets!!

    Espero poder-te veure algun dia eh..

  • Imatges de mar per pintar un gran amor[Ofensiu]
    llu6na6 | 26-09-2005 | Valoració: 10

    Onades, escuma, platja...i el petó que se t'endú
    Que bonic, instants!

    La delicadesa de les imatges donen color, llum i suavitat a l'expressió exquisida d'aquests moments d'amor, eterns, de tan viscuts intensaments.

    instants, m'ha agradat molt, molt. Me n'alegro que siguis capcaç de viure'ls i d'expressar-los amb tanta bellesa i simplicitat aparent.

    Un petó i gràcies per llegir-me!

  • carícies...[Ofensiu]
    ROSASP | 22-09-2005

    i embranzides que colpegen amb passió i intensitat, desfent-se com cada instant viscut, convetides en records i escuma.
    Imatges que semblen capturar l'encís d'aquesta bellesa mutant que no pot estar engabiat. Pas a pas un poc de mar...

    Una abraçada!

Valoració mitja: 9.25

l´Autor

Foto de perfil de instants

instants

84 Relats

380 Comentaris

96223 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Sóc com sóc, aprenc a viure cada dia, alguns més que altres, però no deixo mai de maravellar-me dels petits desitjos fets realitat.

Crec en la llibertat i en la tendresa, d'ella en faig el meu camí i la meua bandera.

No m'agraden les paraules que no diuen res, no m'agrada perdre el temps.

Arranca-li somriures a la vida, car que et golpegi una i mil vegades, sigues tu, assumint totes les conseqüències, i no deixis mai de SER.


"Me da pena que se admire el valor en la batalla, menos mal que con los rifles no se matan las palabras"

"La poesia militant

Els artistes àcrates, imbuïts del romanticisme llibertari i d'un autodidactisme militant, faran del seu art un viarany cap a la llibertat."

" La cultura anarquista" de Ferran Aisa. Capítol: Dinamita cerebral.