Tristesa

Un relat de: Laiesken

Tristesa, malentès. Tristesa, rancor. Tristesa, gelosia. Tristesa, masclisme absurd. Tristesa, desconfiança. Tristesa, crits. Tristesa, por. Tristesa, dos nens innocents. Tristesa, espant. Tristesa, un ull morat. Tristesa, crits. Tristesa, plors, súpliques. Tristesa, punys inútils, insensibles. Tristesa, nens amb dos plors ofegats. Tristesa, incomprensió. Tristesa, silenci intens. Tristesa, prepotència. Tristesa, una porta tancada, la cuina. Tristesa, crits i plors. Tristesa, uns segons de quietud. Tristesa, un calaix s'obre de cop. Tristesa, un tentineig, un centelleig. Tristesa, el final l'assalta a traició. Tristesa, odi, un soroll esmorteït. Tristesa, sospir ofegat, quasi resignat. Tristesa, uns petits ulls brillants ho han vist tot, la porta està entreoberta. Tristesa, alguna cosa gran ha caigut al terra, hi ha trencadissa. Tristesa, odi, odi descarregat amb sorolls repetits, a una esquena incompresa. Tristesa, plors ofegats a l'altra banda de la porta. Tristesa, un soroll metàl·lic al caure al terra. Tristesa, la porta s'obre de cop. Tristesa, crits innocents i corredisses frenètiques. Tristesa, més odi. Tristesa, llits amb llençols blaus i roses tacats de sang. Tristesa, un altre soroll metàl·lic al caure. Tristesa, es tanca la porta. Després, tristesa, tot és negre. Tristesa, cementiri. Tristesa, togues i punyetes que no entenen absolutament res del que passa. Tristesa, ineficiència. Tristesa, només ha passat un mes i torna a la casa buida. Tristesa...

Comentaris

  • M'agrada[Ofensiu]
    Màndalf | 26-11-2006

    M'agrada que vulguis deixar constància d'aquest fet tant realment trist com és la violència domèstica. La manera de fer-ho em sembla original i té molta força. Les frases curtes barrejades amb la repetició de "tristesa" són com fuetades que tu mateix demanes que caiguin sobre els violents. Violència i tristor.

    Bon començament. Benvingut.