Tons i semitons

Un relat de: Iona
Al Mi no li agradava tenir el Fa tan a prop d'ell. Se sentia incòmode. En canvi, no tenia res en contra del Re. Ell sí que sabia mantenir les distàncies.

Un dia aparegueren els sostinguts i el Mi proposà al Fa que n'agafés un. Per sorpresa pel Mi, ell acceptà. Però l'alliberació fou momentània. El que ell no havia calculat, era que el Re també descobrís els sostinguts i faltat de companyia com estava, decidís adoptar-ne un.

A la fi. Tot tan diferent, però tan igual.

Comentaris

  • La realitat[Ofensiu]
    Montseblanc | 17-07-2022

    Un relat divertit que juga amb la música i amb la realitat de moltes persones, som així de complicats.

  • Tu hi poses bones notes[Ofensiu]
    kefas | 14-07-2022

    Jo també te l'hi poso.

  • Musical[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 12-07-2022

    Molt creatiu amb les notes musicals has aconseguit un relat divertit i amb missatge

    Felicitats !

    Rosa

  • M'agrada![Ofensiu]
    llpages | 12-07-2022 | Valoració: 10

    Un text molt original, m'ha agradat! Encara que no ho sembli, té sonoritat, feu la prova de pronunciar cada nota del text com si la cantessiu, ja veureu com adquireix una musicalitat única. Bona feina, Iona!

  • Molt ben trobat.[Ofensiu]
    Joan Colom | 12-07-2022 | Valoració: 10

    Sembla mentida i el joc que dóna, l'univers del pentagrama. I això que no hi fas servir els bemolls!

  • Notes[Ofensiu]
    Prou bé | 12-07-2022

    Jugar amb les notes i el pentagrama en un exercici d'escriptura és creatiu original i fa somriure de plaer!
    Amb total cordialitat

  • Original[Ofensiu]
    Marina i punt | 11-07-2022

    Ostres que original. No hi entenc de sostinguts ni solfeig però m'ha agradat.

  • M'agrada. [Ofensiu]
    unicorn_blanc_del_bosc | 11-07-2022 | Valoració: 9

    És un relat imaginatiu i ben definot, que estimula a la imaginació. M'agrada.

    Espero que en facis més con aquest Ens veurem!!

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Iona

Iona

83 Relats

320 Comentaris

28351 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Durant el confinament vaig provar això que en diuen escriure i ves per on em va agradar. Ara, novella en el món de l'escriptura, vaig fent, desfent i aprenent.

El meu blog: Despullant sentiments de Iona

A Instagram: @lecturesxgaudir