THE MITHS

Un relat de: Pages@s
Un dia em desperto, miro per la porta i veig una gallina daurada que vola per l'aire, i va cagant ous d'or que es trenquen. El dia següent es converteix en una cabra que li surt caca d’or, un altre cop! Continua essent així tota la setmana, convertint-se en tots els animals fins que arriba a convertir-se en un un humà normal que porta una corona d’espines d'esbarzer i un vestit blanc que està molt net. Comença a curar a persones tocant el cap amb el dit. Passa al dia següent i es converteix en un dinosaure. L’intenten treure de casa meva, però encara està allà.  

Quefasteo.

Comentaris

  • Pelutxos?[Ofensiu]
    Solsona Bot | 25-01-2024

    No sé si parles de la teoria de l'evolució, o expliques qui són els pelutxos i figures que han anat passant per la teva habitació, des que eres petit i fins ara. Continua escrivint, tens moltes coses per explicar!

  • Segur que no somiava?[Ofensiu]
    Cesca | 21-01-2024

    Caram, quina setmana més entretinguda que té el teu protagonista!
    Em quedo amb ganes de saber què passarà amb el dinosaure...
    (no serà ell mateix que es converteix en dinosaure, oi?)
    Bon conte. Endavant amb l’escriptura!

  • Un ésser...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 19-01-2024

    ben estrany, però sembla que tot el que d'estrany també ho té de bo. Tens molta imaginació. Vas per bon camí.

    Rosa.

  • Atlantis | 19-01-2024

    Millor que tots els animals fossin bons, cagaven or o curaven a les persones... Podries continuar el relat i seria una bona història.

  • Imaginació [Ofensiu]
    Prou bé | 19-01-2024

    Molt imaginatiu Aquest bon relat on ajuntes moltes coses i hi estan bé juntes.
    Crec que deus llegir moltes històries i si no és així, fes-ho i gaudiràs molt.
    Amb total cordialitat

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament.

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

10321 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.