Tanca els ulls i deixa't emportar

Un relat de: Tenderness

Sshhh! No diguis res... sents? Tanca els ulls i escolta... ho sents? Sents la melodia? El remor suau de l'aigua.. fresc i intens.. però ho sents? Com dansa sota aquesta nit estrellada..

Vine amb mi, agafa'm la mà, vull acariciar-la.. tots dos nusos, vorejant el mar.. endinsant-nos amb suavitat. Acosta't, tanca els ulls i deixa't emportar.. que els nostres cossos es fusionin en la immensitat del mar.

Els sospirs es confonen amb la brisa del mar.. movent-nos al compàs d'aquesta melodia que ens té dominats... L'aigua ens acarona, ens abraça, ens posseeix... vol formar part de nosaltres, sospirar dolçament.. i una altra vegada.. tenyir de passió la platja de Castelldefels.

Comentaris

  • No havia llegit res teu...[Ofensiu]
    Gorwilya | 31-05-2005 | Valoració: 9

    i mirant els relats presentats a concurs te trobat... :P
    Molt bonic, m'ha agradat molt!! Continua escrivint així!

    Sort amb el concurs!

    Una abraçada!

    Gorwilya

    P.D. Vaig a llegir més coses teves... ;)

  • ...vine a mi....[Ofensiu]
    Camps de Tristor | 28-05-2005 | Valoració: 9

    "Tanca els ulls i deixa't emportar cap a mi, junts desconbrirem el paraís..."
    Molt bonic, m'encanta!!
    Petonets bunica :)
    Passat per CaMpS dE tRiStOr i ja em diras qe tal eh?? jejej

  • impossible...[Ofensiu]
    espigol | 27-05-2005

    ... no deixar-se endur per aquest mar... molt bonic el poema!

  • sshhh...![Ofensiu]
    Capdelin | 25-05-2005 | Valoració: 10

    sents les onades que van morint lentament amb la nit que arriba... sents la ciutat com cobreix la seva selva d'asfalt de veus passatgeres que voregen la platja...?
    no... no sents res... perquè estàs dintre meu i jo dintre teu i el mar ens abraça... i la tovallola és una catifa de colors que els somnis transporta...
    un petó o cinc i una abraçada ataronjada com la llum de la foto...

  • No notes?[Ofensiu]
    La flama de l'oest | 24-05-2005 | Valoració: 10

    Com la brisa t'acarona? com les ores ja e sfan curtes? Cuan ests amb algue stimat, les ores diuen adeu, curtes-..-...mol maco


    Petons i abraçades

Valoració mitja: 9.6