M'encanta.. i a vosaltres?

Un relat de: Tenderness

Tan costa llençar un paper a la paperera? Un entrepà aquí, un paper ple de xocolata embrutant les rajoles del carrer… cigarretes mig apagades que la gent no pot tenir la delicadesa ni d'assegurar-se.. llaunes de tot tipus, bosses de patates, xocolatines..
I és que els mires i ho fan amb alegria.. es queden ben amples, amb un somriure.. i si vinc a casa vostra a donar-li uns quants tocs al terra? No... millor no.. la vostra habitació! Al vostre llit concretament.. anem a fer-hi entrepans! A emmerdar-los de xocolata.. apagarem les cigarretes en ell, unes quantes llaunes.. i xocolatines mig desfetes per donar-li forma i un toc de gràcia..
M'encanta... i a vosaltres?

Comentaris

  • Camps de Tristor | 20-08-2005

    La veritat que jo visc en un petit poble i la gent es molt guarra [per dir-ho d'alguna manera] i es que el terra sempre està brut, visc en un poble on els escombraires embruten més que no pas recullen. Bé jo la veritat que normalment tiro els papers a la papelera però reconec que si em compro algun xiclet molts cops o llanço a terra perque la proxima papelera està a un quart d'hora sense exagerar i també molts cops penso, per un tant petit, no passarà res, oi?Potse si que un no farà mal, però si tots pensem el mateix, nose com acabarem....

  • uooo![Ofensiu]
    AnNna | 02-06-2005 | Valoració: 8

    crítica a la societat d'avui en dia... si, ho embrutem tot i ens agrada... com que no es cosa nostra... ja vindran després a netejar-ho, no? per alguna cosa paguen els escombriaires!

    molt ben escrit, noia!!!! petons!!!

    (suposo que queda clar que la primera part anava en to irònic.... )

    AnNna

  • un relat...[Ofensiu]
    Capdelin | 01-06-2005 | Valoració: 10

    d'un tema aparentment sense ganxo de poesia... un tema ciutadà, de pur civisme... no parles de sexe, de desamors, de la lluna, del mar...
    però... has sabut posar la pinzellada final, la ironia fina per signar el relat i això enriqueix qualsevol escrit...
    "M'ENCANTA... I A VOSALTRES?"
    Aquesta aparentment disfressada satisfacció diabòlica d'emmerdar... fa que el lector reaccioni i es prengui la neteja pública com un fet personal, de responsabilitat pròpia...
    un petó i una abraçada!!!