Mira que t'ho he dit cops!

Un relat de: Tenderness

I quan no sàpigues què dir.. calla! Però no t‘allarguis massa.. que pot arribar a ser incòmode aquest silenci.. més incòmodes les paraules? Llavors tènuement calla.

I és que hi ha vegades que no tens ganes d'expressar-te.. llavors arriba una ventada d'eufòria i alegria i et quedes aturada, ben be al mig, mirada atònita. Com reacciones? Intentes somriure i endinsar-te amb tota la força.. ei que costa! I quan ja t'has adaptat, que et sents bé.. pam! Ja l'hem liada.. tornes enrera de cop caient de culs.. maleint-ho tot.. res se'n salva.. et cagues en tot! I llavors et dius a tu mateixa.. però què fas?? Mira que t'ho he dit cops.. si és que mai n'aprendràs.. que ningú i res et pressioni.. intenta sentir-te a gust.. perquè només tu pots fer-ho. No passarà com l'anunci de Balay, només tu, i tu.

Però saps que el pròxim cop no t'aturaràs, tornaràs a fer-ho i un altre cop la jugada.. a vegades un ha de ser fred i posar la sensibilitat a la butxaca..

Comentaris

  • Més relats[Ofensiu]
    Aquàtica | 27-05-2005 | Valoració: 8

    Hauries de fer més relats curts com aquests, et surten bé. He mirat també la teva poesia i no sé que prefereixo. Aniré llegint-te i comentant-te mentre trobi el temps.

  • però...[Ofensiu]
    Capdelin | 25-05-2005 | Valoració: 10

    la butxaca s'omple, vessa o bé hi ha un forat per on s'escapa la paciència de callar i... esclata... i és que els mots són per dibuixar queixes i defenses, no per tancar-los en presons de silencis...
    sis petons i dues abraçades i mitja...

  • I et..[Ofensiu]
    La flama de l'oest | 24-05-2005 | Valoració: 10

    ...turnaras a entrevancar com sempre pasa....i potser et fas mal i potser no...xo u fars...


    Petons i abraçades

Valoració mitja: 9.33