La vida passa, i tu estàs aturat.

Un relat de: Tenderness

Somrius entre la multitud, t'entristeixes si estàs sol... Creus que fas bé, quan mai ho havies fet pitjor... estàs bé, emmascares la realitat... et sents bé, no et pots enganyar...
Mires enrere i després endavant... acceptes el que passa, per dins et fa mal... enlaires el cap, amb els peus arrossegant... la vida passa i tu estàs aturat.

Comentaris

  • FELIÇ 5è ANIVERSARI ![Ofensiu]
    kispar fidu | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Bordils...[Ofensiu]
    El follet de la son | 18-08-2006 | Valoració: 9

    Bé, primer de tot, em crida l'atenció aquest text perquè enlloc de ser un relat organitzat en forma de poesia amb versos de mètrica decasíl·laba, com feia en Martí i Pol, entre d'altres, és una poesia organitzada en forma de relat. Just al contrari!Les idees que hi expresses són molt encertades considero jo, en el sentit que, almenys a mi, em fan reaccionar perquè molt del que expliques precisament no em passi.
    Per cert, estic fent el meu treball de fi de carrera sobre l'evolució arquitectònica del teu poble al llarg dels segles. Teniu una església m'atreviria a dir que espectacular. Sort i endavant amb la creació.

  • Molt bo!![Ofensiu]
    Nanit | 13-03-2006 | Valoració: 9

    A vegades no volem veure les coses tal i com són en realitat. Però el pitjor, a vegades ens intentem enganyar a nosaltres mateixos... i cedim. I hi caiem. I ens hi revolquem.
    Reitero el comentari anterior, "la vida passa i tu estàs aturat".
    Tinc ganes de llegir-te més. Feia molt temps que no comparties cap escrit amb nosaltres.

    petons!