Somnis

Un relat de: res al cap
Avui t'he somiat, eres amb mi, als peus d'un llit desconegut, parlant i mostrant el teu somriure que tant m'agrada.
No recordo que m'explicaves ni recordo si era interessant...
Jo et mirava, escoltava i imaginava que et besava mentre tu seguies parlant entusiasmada, feliç, deixant anar paraula rere paraula i totes queien entre els teus llavis i els meus.
M'apropava lent, inconscient de què faries si gosava intentar-ho, però no podia aguantar més... Avui t'he somiat.
Contemplo el teu rostre, enrogit pel Sol, i el teu cos, inquiet i nerviós... Vols que passi, però no pots fer-ho. Vull que passi, però no puc fer-ho.
Continues parlant i gesticules poc per no donar peu a res. Fa fred... tenim calor.
Cada cop més junts, més a prop i amb menys retrets l'un vers l'altre.
Pam i mig entre tots dos, genoll amb genoll i les mans es busquen dissimuladament, però mai es troben per por, per vergonya, perquè no està bé que es trobin.
Avui t'he somiat, un altre cop.


Comentaris

  • gracies per llegir[Ofensiu]
    res al cap | 06-11-2021

    :))

  • Somiar i resomiar[Ofensiu]
    Canela fina | 25-07-2021 | Valoració: 10

    Jo també somio i resomio, un cop i un altre escenes de desig, alguns cops no satisfet, altres acomplert. Una prosa ben lligada al cor, al record, al desig. M'ha agradat molt. Gràcies! Una abraçada

  • Somiar[Ofensiu]
    Prou bé | 10-07-2021

    El desitgi, el record, l'ànsia ...construeixen un somni, que, a vegades, pot omplir el buit de la realitat. Hauríem de somiar sense angoixa, gaudint del que ens regala el somni i poder acomplir el desitgi, ni que sigui en somnis! Amb total cordialitat

  • un somni[Ofensiu]
    Atlantis | 09-07-2021

    En els somnis passen coses impossibles o hi ha desitjos que no es poden realitzar....Aquest somni que expliques sembla ser d'algú que ja no hi és o d'un amor no permès. O simplement ....un somni.

    M'ha agradat.