Hi penso

Un relat de: res al cap
Quan penso en nosaltres tinc al cap els primers missatges, les primeres converses i els primers àudios on, la teva veu, em semblava poc o molt estranya.
Penso amb una "Leffe" i unes creps salades.
En un tomb per Tarragona i el nostre primer petó del qual guardo molt bon record.
Em venen al cap les claus "perdudes" i tu estirada al teu llit sense res més que el desig.
Un passeig per la platja, unes birres a Gratallops envoltats de gallines i gats, un bocinet de les Decennals a Valls, el Panet amb els nostres esmorzars bonics com bonics estàvem els dos junts croissant en mà.
Penso en la teva primera nit al poble venint de França i el teu mal tràngol al meu quarto de bany brut de dalt baix.
Quan penso en tu no puc treure'm el somriure de la cara ni el desig de tornar-te a veure i tornar-te a tindre entre llençols, al sofà, a la taula...
Ets la meva alegria del dia a dia tot i que molts dies estiguem separats.
Quan penso en tu em ve la teva cara ja velleta i jo fet caldo al teu costat.
Penso a mirar-te als ulls i, sense dir res, veure't feliç per on som, pel que hem fet i tan bé que ho hem fet.

Comentaris

  • merci per llegir[Ofensiu]
    res al cap | 11-05-2022

    merci per llegir

  • Una vida llarga...[Ofensiu]
    Prou bé | 08-05-2022

    ..junts! Molt per recordar i pensar! Fer un balanç equilibrat dels records un bon exercici i ben explicat!
    Amb total cordialitat

  • Relació de parella.[Ofensiu]

    el Panet amb els nostres esmorzars bonics com bonics estàvem els dos junts croissant en mà. Una fase genial! M'ha agrada com esposes la relació de dues persones amb tot lo lleig i tot lo bonic. Una declaració d'amor franca en tots els sentits...