SEXE

Un relat de: res al cap
Somio i espero el moment amb l'ansietat d'un noi adolescent que, amb arrítmies cardíaques i esbafegs , desitja provar la mel mai tastada.
Perduts entre llençols amb nusos de cames i braços fins a esbrinar on comença el passadís que em porta a compartir sospirs amb tu mitjançant la llengua... Rodejat per les teves cuixes que oprimeixen el meu cap i l'enfonsen encara més.
Mossegar-te les natges i assenyalar-te l'entrecuix.
Brillant i empalustrada amb la meva saliva de dalt baix et gires i domines com tan sols una femella violentament moguda pot fer-ho. Sense pietat per qui té sota el seu poder.
Ulls de fantasia i respiracions sense control. L'hemisferi més cabró del teu cervell despert i encès com mai.
Llargues estones de sexe un pèl brusc fan que els nostres cossos cansats es relaxin i comencin a ballar una altra cançó al mateix llit.
Suats i trencadissos rellisquem l'un amb l'altre envoltats de feromones i fluids... Ens fonem dos en un i mirem més enllà.
Ha sigut diferent d'allò que sempre imaginàvem, allò que sempre anhelàvem
Hi tornem?

Comentaris

  • gracies per llegir[Ofensiu]
    res al cap | 30-11-2021

    :))

  • Estrenant? Sexe[Ofensiu]
    Prou bé | 30-11-2021 | Valoració: 10

    Bon relat, ben escrit, erotisme pur i d'alt voltatge que es decbon llegir! M'ha agradat què dius i com ho dius.
    Amb total cordialitat

  • Ulls de fantasia. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 29-11-2021


    Una història ben narrada de principi a la fi.
    Amb els sentits dels dos, es troba una narració, amb uns sentits d'eròtica que anima a llegir-la prompte.
    M'ha agradat.
    Saluts