Somnis compartits

Un relat de: xprat

Entre per la porta, em saluda i em fa un somriure quan habitualment ni em mira. M'estranya i em fa pensar si els somnis no es comparteixen.

Aquella nit havia somiat amb ella. Anàvem tots dos, juntament amb dues persones més, en un cotxe. Jo anava assegut al seient del darrera al costat de la porta esquerra i ella seia també al darrera al costat de la porta dreta. Entremig de nosaltres hi havia algú sense rostre. Semblava un viatge llarg a un destí conegut, però l'acció important era el viatge.
Per la ràdio del cotxe sonava música que jo coneixia a la perfecció i cantava amb veu alta i sense cap mena de vergonya. El sense rostre del mig també cantava i tontejava amb ella sense pudor. I ella tímida movia els llavis fent veure que era el cantant. Era ella, n'estic completament segur, però no es comportava de la forma que es comportava a la feina. Reia i semblava contenta, tot i el seu posat tímid habitual, no era l'estranya amb la que estava acostumat
Los coses succeïen ràpidament encara que tenia la sensació que el temps costava de passar. No tenia cap mena d'interès per ella, simplement era una companya més de viatge, això em fa portar a la reflexió dels somnis compartits. Quan somies programes els esdeveniments i saps el que passarà i no et sorprèn res de res. Si hi surt una persona llunyana a tu és perquè hi ha de ser, li tens un paper assignat i no et crea cap mena de trastorn la seva presència. Però ella no hi pintava res dins aquell quadre amb ambient familiar, o potser era jo el que no pintava res dins el seu quadre.
En un moment determinat m'he trobat cara a cara amb ella i llavors ens hem basat. Era un somni, no he notat res ni ha durat més que un instant, però el simple fet de fer-ho m'ha trastornat la imatge que tenia d'ella.
El somni a continuat a casa meva, amb tota la meva família, i ella també hi era. Em somreia, em tocava i jo ho trobava normal. Era una més i em reconfortava la seva presència. A partir d'aquell moment els record ja no s'han quedat gravats, ja no sé que ha succeït o si ha succeït quelcom més.
M'he despertat amb el record molt present i molt intens. Pensava constantment amb ella, no me la podia treure del cap. Però, per què? Amb prou feines havíem compartit alguna paraula, tants sols "Bon dies" pel matí. Amb prou feines la veia durant el dia. Per mi només era una noia que creuava per davant meu al matí i que no sabia ni el seu nom.

Aquest matí ha creuat per davant meu i m'ha mirat i m'ha somrigut com si un record feliç li passés pel cervell. Potser han estat imaginacions meves o potser no. Podrien existir els somnis compartits? Jo l'he mirat i he rigut tot pensant amb el somni.
Sempre he pensat que l'home és capaç d'això i molt més. Comunicar-se telepàticament amb algú desitjat i compartir una història imaginada pels dos. Crear relacions que no ens atrevim a realitzar desperts guiades pel subconscient. Viure aventures i experiències insòlites . Per què no? Dins el món dels somnis no hi ha límits ni prejudicis.
Podria preguntar-li si ella havia somiat el mateix però el món real és molt més complicat i pensar complica les coses.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer