Si fos veritat

Un relat de: Pages@s
No t'imagines el meu paradís, però si te'l dic quedaràs bocabadat, oi?

Tot va començar una nit, quan estava dormint, és clar, on hi vaig imaginar un món a l’invers, on el barça guanyava de nou el famós “sextet” i que Messi tornava al Barça…
Però no tot és bo, com per exemple el pa amb tomàquet té un gust no molt agradable i que l’aigua és la pitjor beguda. Però… Jo sóc ric, veritat?

Ja m’agrada més aquest mon!!

Ostres, Catalunya , dons, per fi és independent. (Quina pena que fos un somni.)
Espera… El covid-19 és bo!! Que estrany.
Ostres!! La meva àvia tornaria a viure…Quin mon més bonic.

PatoFreshGG

Comentaris

  • Hi ha de tot[Ofensiu]
    Solsona Bot | 09-01-2024

    Sempre hi ha coses bones i coses no tan bones. Hem d'estar al cas per a gaudir de les bones. Un bon somni!

  • Un món...[Ofensiu]
    Cesca | 27-12-2023

    Un món on es facin realitat els somnis, el buscaré!
    Fantàstic!

  • Un món fantàstic[Ofensiu]
    SinKaLip | 23-12-2023

    Doncs em sembla una experiència fantàstica el teu somni. A vegades també he tingut somnis semblants, com una vegada que obro una bossa de patates fregides i... oh!, estan toves! Surto de casa i tot el món s'ha tornat tou com un llit elàstic!

  • Oblit[Ofensiu]
    Prou bé | 21-12-2023

    També bon Nadal
    Amb total cordialitat

  • Prou bé | 21-12-2023

    Tot el que desitges forma part del teu món. No hi fa res que sigui en somnis. Quan somiem també vivim.

  • Somnis[Ofensiu]
    aleshores | 20-12-2023

    Necessitem els somnis encara que no es puguin realitzar del tot.

  • àvia[Ofensiu]
    Atlantis | 20-12-2023

    Tot el dolent no existeix, fins i tot l'àvia torna a viure. Això que és un somni pot ser el paradís.

    Molt bé.

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

9764 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.