Pregunteu-li a la Srta. Pepis

Un relat de: mimí

Estimada Srta Pepis:

He sentit a dir que la xocolata és substitut del sexe.

Jo porto dos dies menjant xocolata a totes hores, però encara no he arribat a notar els seus efectes...

Em pregunto: Quina quantitat de xocolata es necessita per arribar-hi??


Al "Cosmopolitan" he llegit el següent eslógan:

VIURE SENSE ELS HOMES ES
COM VIURE SENSE XOCOLATA

Comentaris

  • no sé jo...[Ofensiu]
    ixnuir | 22-12-2007

    però el que no et recomano és viure sense sexe ni xocolata, que és com ara estic jo...
    lo dels homes, bueno... (anava a dir sense comentaris pro no), sempre millor un ésser humà que no pas un menjar... xd

    ixnuir

  • DONS MIRA...![Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 14-06-2007 | Valoració: 8

    LA XOCOLATA ES UNA NECESSITAT PER A QUI LI AGRADA, JO CADA DIA N'HE DE MENJAR UNA MICA SIGUI DE LA MANERA QUE SIGUI, UNA PASTILLETA, UNA TASSETA DE XOCOLATA CALENTA, UN TROS DE TORRONS, UN DONUTS FARCIT O COBERT... UNA BOLLYCAO, ETC, ETC, EN CANVI SI ESTIC SOLA A CASA I NO HI TINC EL MEU HOME... TAMBÉ EL TROBO A FALTAR, PERÒ NO TINC GANES D'ANAR-NE A COMPRAR CAP MÉS... UN PETÓ.

  • GELAT DE IOGURT[Ofensiu]
    TITÀNIA | 14-06-2007 | Valoració: 8

    Hola guapa!

    A mi ni la xocolata, ni els homes, on hi hagi un bon gelat de iogurt, que s'apartin les criatures!

    Un relat entretingut i original! Ara la Srta. Pepis tindria molta feina...

    Una altra catalana del 73

    Petonets!

  • Aiiix[Ofensiu]
    angie | 14-06-2007

    Els homes són insustituïbles : i la satisfacció de veure com es queda sobat en tres segons després del sexe? juas

    El teu relat peca de curt, però la idea és bona.

    Ah!. La xocolata si pot ser en companyia, millor...

    petons!

    angie

  • aaa | 14-06-2007

    En primer lloc, agrair-te la mitja dotzena de comentaris amb les dues dotzenes de lloançes incorporades que m'has deixat. M'encanta tenir una fan tan fan. En segon lloc, dir-te que el relat de la srta. Pepis es massa curt i li falta un gir còmic. Potser hauries d'haver equiparat un home a un tros de xocolata (els dos deixen la tassa del water igual, els dos sembla que t'escoltin, però quan els preguntes, els dos es queden muts, etc...) i haver-li preguntat a la senyoreta P. si fer-s'ho amb un tros de xocolata sense condó pot ocasionar diabetes o només es una marranada..

    En fi, gràcies mil per tot, i espero veure mes relats humorístics ven aviat!!

    Roarscach (Jordi)

  • NO SE PAS![Ofensiu]
    ATZAVARA | 14-06-2007 | Valoració: 10

    menjar xocolata...quin gran plaer!
    em relaxa menjar xocolata...
    no se pas si és el subtitut del sexe...o del amor...
    però potser si! una vida sense xocolata seria com una vida sense homes! no ho tinc clar.

    centaure!!! que la vida t'ofereixi molta xocolata!! ;)

    un forta abraçada d'atzavara!

  • Com el sexe sense preservatiu.[Ofensiu]
    Rodamons | 13-06-2007

    Un instant de gust i a carregar amb ell tota la vida, en forma de greix a la panxa i a les artèries.

    Millor fer-ho. Millor el sexe com substitut de la xocolata.
    Ç))

  • Veig que[Ofensiu]
    Frida/Núria | 13-06-2007 | Valoració: 9

    ets de l'època de la Srta Pepis, aquesta però crec que només tenia el tocador, els pintallavis, el maquillatge. No sé li la van dissenyar per respondre preguntes?

    Un bon acudit relataire i bon toc de gràcia.
    Salut

Valoració mitja: 8.75

l´Autor

Foto de perfil de mimí

mimí

16 Relats

62 Comentaris

21652 Lectures

Valoració de l'autor: 9.14

Biografia:
Hola!
Sòc una catalana del 73, he estudiat filosofia i tinc diversos interesos filosòfics, artístics i científics.
M'agrada el sentit de l'humor com a filosofia de vida.

m'agrada el cine i llegir i escriure.
M'interesa la psicologia, conèixer l'univers..i d'altres si us interesa recomano www.eduardpunset.es

Us convido a comentar els meus relats, s'accepta critiques constructives i sobretot afalags i admiracions diverses.
Compartir i disfrutar amb l'escrit.

Tinc un blog per si em voleu llegir més cosetes meves
http://somnisdesitjos.blogspot.com

Abstenir-se correu comercial.

Moltes gràcies