Em sento sola

Un relat de: mimí

A vegades sento converses al metro que comenten:

...No estan bé junts, però tenen por de quedar-se sols i per això no tallen.

O persones que normalment les veus envoltades de amics i amigues, que diries que porten una gran vida social, riuen, passen una bona estona, (millor que quedar-se a casa) i després es queixen de sentir-se soles.

Jo també molts cops m'he sentit i a vegades encara em sento sola.

Què ens passa?

Ben segur que tenim gent que ens estima i que ens aprecia, que ens podria donar una abraçada o paraules de confort.

Però ens neguem a nosaltres mateixos/es, aquesta possibilitat.

Ens pensem únics amb els nostres problemes i això encara ens allunya més de poder compartir realment les coses importants.

Perquè en realitat, només fem que parlar de coses superficials, la major part del temps, i allò que portem dins el cor ens ho quedem, ens fa vergonya, i en comptes de compartir amb les persones properes com sentim les coses, preferim buidar el que portem dins en escrits que guardem en un calaix i que potser ningú llegirà.

Comentaris

  • ATZAVARA | 22-05-2007 | Valoració: 7

    tens raó centaure! hauriem de mirar més a qui tenim al voltant i deixar anar totes les nostres cabòries! llavors potser no ens sentiriem tan sols.
    una abraçada d'una atzavara que t'escolta!

  • Jo també em sento sola[Ofensiu]
    TITÀNIA | 14-05-2007 | Valoració: 8

    Completament d'acord amb el que dius, a mi també em costa dir el que sento i encara que tothom diu que no paro i tinc amics, sovint em sento sola.

    Petons de Titània!

Valoració mitja: 8.75

l´Autor

Foto de perfil de mimí

mimí

16 Relats

62 Comentaris

21642 Lectures

Valoració de l'autor: 9.14

Biografia:
Hola!
Sòc una catalana del 73, he estudiat filosofia i tinc diversos interesos filosòfics, artístics i científics.
M'agrada el sentit de l'humor com a filosofia de vida.

m'agrada el cine i llegir i escriure.
M'interesa la psicologia, conèixer l'univers..i d'altres si us interesa recomano www.eduardpunset.es

Us convido a comentar els meus relats, s'accepta critiques constructives i sobretot afalags i admiracions diverses.
Compartir i disfrutar amb l'escrit.

Tinc un blog per si em voleu llegir més cosetes meves
http://somnisdesitjos.blogspot.com

Abstenir-se correu comercial.

Moltes gràcies