Diari d'una futura estrella

Un relat de: mimí

14/03/08

Anava al metro i he sentit una veu alegre que deia que s'havien perdut unes ulleres de sol.

Penso en anar-les a buscar, i fer-me passar per la propietària, doncs, tinc el dia avorrit i potser serà una cosa innovadora en la meva existència.

A la noia que atén el servei d'objectes perduts li he dit que són meves i li he ensenyat que feien joc miraculosament!) amb la bossa de mà, m'ha mirat com si estigués guillada, però me les ha donades, hi ha tants tocats de l'ala pel món.

Per fi, tinc unes ulleres vermelles damunt del meu cap, fent diadema, em dóna una nova imatge, ara el meu món pot canviar.


29/03/08

Abans de sortir de casa estava núvol, tot tapat, no importa, tot i així, porto les meves ulleres de sol agafades amb una mà i mossegant-les amb gràcia, a l'altra mà porto el paraigües groc que em fa joc amb les sabates de fantasia i em sento una artista, una model, en qualsevol moment pot sorprendre'm un fotògraf professional i admirar les meves qualitats i la meva bellesa captivadora.

Oh meravella, quan surto al carrer els núvols van desapareixent i un sol espatarrant m'il·lumina.

Ja que porto el paraigües el faré servir de para-sol, realment les ulleres em porten sort, estic passejant per la plaça del Sol, fent una desfilada, i un noi m'està mirant, i somriu, ben segur les ulleres són màgiques i fan explotar el meu "sex-appeal".

El noi se m'acosta i em pregunta si sóc d'aquelles actrius que actuen al carrer.

- Eh!!? ...ah, sí, sí (ja és aquí el meu descobridor de talents, segur, és ell) estic assajant la posada en escena (potser vol ser el meu manager)-

- Molt interessant, molt inspirador- ell somriu.

- I tu a què et dediques?- pregunto

- En aquests moments estic estudiant vàries ofertes (de fet estic a l'atur)-

- Això és fantàstic (sí, sí, fantàstic, m'està estudiant per presentar-me a algun càsting).

- El teu nom és..?- diu ell amb un mig somriure galant.

Aquí és quan decideixo llençar-me amb un nom innovador i artístic d'estrella, de miss, de superfantàstica, meravellosa, un nom per recordar, ningú oblidarà el meu nom als Òscars de Hollywood, però ¿quin??, en uns segons que es fan eterns se'm passen pel cap tots els noms: Marilyn Monroe, Audrey Hepburn, Rita Hayword, Eva Gadner, Madonna, Britney Spears,... ràpid... el noi està esperant... i... em sento dir amb un filet de veu: Marisol.

Les galtes se m'encenen, no és aquest el més adient per mi, però ja està, massa tard.

- Molt bé, Marisol, vols que anem a prendre alguna cosa?

De cop, recordo que faig tard per la perruqueria, me n'he d'anar, li dono el meu teléfon i surto corrents.

Comentaris

  • somnis i realitats[Ofensiu]
    Unaquimera | 29-09-2008

    M'ha cridat l'atenció la frase que introdueix el relat, sobre el somnis que poden arribar a fer-se realitat... suposo que tots esperem que algun dia això passi, per fi, oi? Com la teva protagonista...

    Un cop dins el relat, m'he trobat llegint a un ritme accelerat, ja que la teva narració corre i vola fins al final!
    De fet, en acabar deixes molts interrogants en l'aire... hi haurà una continuació?

    De moment, mentre l'espero, t'envio una abraçada ben pentinada,
    Unaquimera

  • optimisme![Ofensiu]
    ATZAVARA | 16-06-2008 | Valoració: 9

    m'agrada el teu optimisme!.
    m'he imaginat unes ulleres de sol vermelles. d'aquell vermell encès!. passejant sota el sol. com si tothom em veiès.

    una airejada Marisol!!.
    ;-DDD.

    atzavara

l´Autor

Foto de perfil de mimí

mimí

16 Relats

62 Comentaris

21634 Lectures

Valoració de l'autor: 9.14

Biografia:
Hola!
Sòc una catalana del 73, he estudiat filosofia i tinc diversos interesos filosòfics, artístics i científics.
M'agrada el sentit de l'humor com a filosofia de vida.

m'agrada el cine i llegir i escriure.
M'interesa la psicologia, conèixer l'univers..i d'altres si us interesa recomano www.eduardpunset.es

Us convido a comentar els meus relats, s'accepta critiques constructives i sobretot afalags i admiracions diverses.
Compartir i disfrutar amb l'escrit.

Tinc un blog per si em voleu llegir més cosetes meves
http://somnisdesitjos.blogspot.com

Abstenir-se correu comercial.

Moltes gràcies