Indescriptible

Un relat de: mimí
M’havia aviciat al meu ofici. Entrar, notar la carícia suau, i al sortir, aquell sotrac que em produïa tant de plaer. Se’m feia etern esperar unes hores per tornar-hi. Cada cop volia més. Es va convertir en una necessitat.

Un dia, ell es va oblidar de mi damunt la taula del despatx. Jo només podia pensar que aquella tarda no gaudiria del meu moment. Frisava d’ànsia. Havia de fer alguna cosa, però no sabia què. La finestra era oberta. Passava corrent d’aire. Ell s’havia deixat obert el reproductor de DVD.
Els elements estaven al meu favor. M’hi vaig llençar sense pensar-m’ho gaire. El fort aire em va ajudar a planejar en la direcció correcta. Amb les puntes gastades del davant vaig agafar-me pels pèls a la safata de l’aparell i vaig escalar fins col•locar-me al damunt. Vaig fer un bot. L’embranzida va fer que es tanqués la ranura.
El làser lector em va fer una bona repassada i vaig tenir una experiència multiorgàsmica. Després no sé que va passar. Crec que em vaig desmaiar.

Des de llavors, ja no sento el mateix per la validadora. Encara em dona plaer, però no puc treure’m del cap el que vaig fruïr aquell cop amb el reproductor.


també em podeu seguir més dels meus escrits al meu blog
http//somnisdesitjos.blogspot.com

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de mimí

mimí

16 Relats

62 Comentaris

21576 Lectures

Valoració de l'autor: 9.14

Biografia:
Hola!
Sòc una catalana del 73, he estudiat filosofia i tinc diversos interesos filosòfics, artístics i científics.
M'agrada el sentit de l'humor com a filosofia de vida.

m'agrada el cine i llegir i escriure.
M'interesa la psicologia, conèixer l'univers..i d'altres si us interesa recomano www.eduardpunset.es

Us convido a comentar els meus relats, s'accepta critiques constructives i sobretot afalags i admiracions diverses.
Compartir i disfrutar amb l'escrit.

Tinc un blog per si em voleu llegir més cosetes meves
http://somnisdesitjos.blogspot.com

Abstenir-se correu comercial.

Moltes gràcies