Popularitat (Poder)

Un relat de: Laiesken

Què s'ha cregut aquesta merdosa?! Es pensa que per ser la noia nova del curs saludant tothom serà més popular? Qui coi es pensa que és? Aquí la popular sóc jo! Jo porto anys manegant els secrets del curs, jo i les meves amigues som les que ens n'assebentem de tot, res no se'ns escapa! La pàmfila aquesta s'ha envoltat de les marginades en dos mesos i ara... sembla que sigui més popular fins i tot que nosaltres! Però no és més que una tia amb molta aparença... Només ha de passar el temps. Inventar-nos alguna història... Només cal que comenci a sortir amb algun dels que es rodeja, com el Jordi i el Marc... Cabrons, ja quasi ni em parlen... Què es pensen, que són més adults portant les pintes que porten? Insultant-me de superficial i que no tinc personalitat? Són uns cagacalces. I aquesta tia ara saludo per aquí, ara un comentari per allà... Ahir es va picar amb el Miquel, que encara em parla i també de tant en quan li fot algun moc a la llardosa... El que deia, que quan surti amb qui sigui farem passar a alguna de nosaltres per un tio i muntarem un sidral que l'enviarem a pastar fang... Sí, només cal que la Sílvia escrigui un mail a tothom amb una adreça falsa dient que s'ha liat amb ella quan sortia amb el bord que sigui! Algun dels de la discoteca de l'altre dia ens passarà una foto d'un amic seu i se solucionarà... Sobretot si li posem alguns "detalls" calents al mail... Tot i que, ben pensat, si parlem amb els de 3er i 4t i els diem que facin córrer la veu a l'estil rumor que la "popular" li va fotre les banyes al que surti amb ella... ui, és molt divertit quan es canvia contínuament de "instigador" he, he, he... En poc temps serà una marginada més, com les altres llardoses...

Comentaris

  • Real i...[Ofensiu]
    rnbonet | 03-01-2007 | Valoració: 9

    ...ràpid. Respira jovenesa.
    Salut i rebolica, xicon!