Papallones de la felicitat sensible.

Un relat de: Marteta
Les papallones grogues sempre voltaven al seu costat diuixant imatges tan tendres que el seu somriure era constant. Per a ella, aquella sensació era diferent, aliena a tot el que havia sentit fins aleshores. Sí, era diferent, i les coses diferents sempre són boniques, interesants, especials.

Feia dies que no aturava de cantar milers de cançons alegres.
Feia dies que no es deixava emportar per aquella debilitat que sempre tenia dintre.
Feia nits i dies que somiava desperta i dormida. Fins i tot dins la son profunda dels somnis, tornava a somiar somnis.
Feia nits i dies que anava caminant pel carrer sense baixar la mirada al sòl, sense deixar mai de somriure fins i tot als desconeguts.

No sabia què li passava. No sabia el que sentia. No sabia absolutament res sobre el perquè de la seva repentina felicitat. Però el que sí que sabia era que l'ignorància d'aquell profund ''perquè'' la portava cap a l'oblid total del senit comú per endinçar-se a viure la vida amb la major plenitud sensible.

Comentaris

  • Vol de papallona...[Ofensiu]
    Gemma Matas Gustems | 05-06-2013


    ​El teu relat inspira somnis de placidesa i felicitat.

    Ojala sempre veiéssim papallones volant al nostre entorn, com canviaria la realitat de la vida que ens toca viure!

    Una abraçada Marteta.

    Gemma

  • Molt bonic[Ofensiu]
    Eloi Miró | 30-05-2013 | Valoració: 10

    Com sempre tens bonics relats per impressionar-nos... m’agrada molt aquest relat, perquè reflexa el més necessari: la felicitat. Crec i afirmo que la vertadera felicitat no és troba en la complaença, ni assolir els objectius desitjats, ni, ni, ni, la felicitat és troba en la relació.
    Gràcies per recorda-m’ho
    Una abraçada
    Eloi

  • Papallones d'estómac[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 25-05-2013 | Valoració: 10

    Quan tens papallones volant al teu voltant, bon senyal. Tant se val si són grogues o vermelles (ignorància papallonera, perdona'm), són petites senyals de vida positiva, d'espurnes creatives, de vida en pell de gallina. Una demostració més que la primavera, la sang altera. Una abraçada.

    Aleix

  • Vols dir que[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 25-05-2013

    aquesta noieta no s'ha enamorat ?Té tots els símptomes! !
    M'agraden els teus relats, Marteta. Tenen molt fonament.

    Una abraçada, Marteta.

  • Genial!!!!!!!!!!!!!![Ofensiu]
    Mena Guiga | 25-05-2013

    No cal preguntar-se 'perquè'. No. Les papallones grogues (llum, escalfor) són vida, són molt belles, són el somriure que vola.

    Et felicito. Tan joveneta i com 'sents'.

    No ho deixis. Molta sort sempre!!!!!


    Mena

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

165856 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.