NOVEMBRE

Un relat de: Josep Ventura
Em diuen que del meu amor val més
no parlar-ne, que no està gens bé,
ell és tan jove i tu aviat seràs àvia.

Què sabran el que sento a prop
dels seus ulls, els seus llavis,
quan somio el seu cos i m’abraça.

No entenen fins a on arriben
les sensacions que es poden sentir
quan ell m’acaricia la pell.

No vull ser covarda i si parlar del meu amor,
almenys viure amb goig el present,
ompliré el buit de la meva vida per quan
vinguin les nits desesperades de solitud.

Que no m’ho diguin, que deixin
que m’enganyi un temps,
ara, estic enamorada.

Comentaris

  • És el sentiment que ens fa més feliços[Ofensiu]

    Estar enamorat, sigui quina sigui l'edat, és un chute d'adrenalina que fa que el cel sigui més blau, la gent més amable, les flors tinguin més color i que el cor bategui amb una alegria que potser ja no recordàvem. Per això no s'hi pot fer res. Quan l'amor arriba té més força que una riuada i no es pot treure del cap. Dóna alegria i també tristor si la gent no el compren.

  • No cal posar barreres[Ofensiu]

    Prou que ho fem sense adonar-nos-en. En l'amor no hi hauria d'haver edat, ni sexe, ni color...Benvingut allò que ens fa feliç. M'ha agradat el teu poema, potser no és tan musicat com el meu, com tu dius...hehehe. Gràcies per el teu comentari, no saps la il·lusió que em fa el fet de saber que la gent em llegeix i perd part del seu temps a fer-me algun comentari...
    Felicitats!

  • L’amor no te edat [Ofensiu]
    Naiade | 19-03-2015 | Valoració: 10


    Un poema genial.
    S’ha d’aprofitar el moment, viure amb intensitat el que la vida ens dona.

    Aprofito per felicitar-te en el dia del teu sant.
    Una forta abraçada

  • Si senyor![Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 18-03-2015 | Valoració: 10

    Clar que l'amor és amor a qualsevol edat, clar que si! A diferents nivells, a diferents edats, en qualsevol condició, clar que si! recordo una àvia amiga a qui tractava, enamorada com una flor, patint perquè el seu amor avi no trucava a l'hora quedada. Un plaer llegir-te, Josep. I una abraçada.

    Aleix

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Josep Ventura

Josep Ventura

116 Relats

491 Comentaris

95929 Lectures

Valoració de l'autor: 9.96

Biografia:
Vaig néixer abans de l’any del fred entre Barcelona i Girona, em varen obligar a aprendre una llengua i es varen oblidar de la meva.
El meu vici es llegir, la meva il•lusió escriure.
Sóc un enamorat del mar, apassionat de l’Emporda, i caçador de la muntanya.

Llegir es la gana insatisfeta del pensament.

Les paraules foren inventades com primitives armes contra la desesperació.

regastell@hotmail.com