NO, NO ÉS AIXÓ

Un relat de: jomagi
És acollonant. Ens mereixem tot el que està passant? Sembla ser que ningú tingui la besunya per trobar-hi explicació ni solució.

Polítics estults com estruços i Tribunals obstinats a posar lavatives... tot pels pebrots de que, amb nom de la llibertat de la economia Mare, tot consisteix en terrasses de bars, restaurants, viatges, creuers, discoteques, macro espectacles, festivals eclèctics d’alt contingut cultural(?)...

*Cal dir que realment l’espectacle, el gran festival de veritat és l’immens buit que sofreix el col·lectiu Mèdic i Científic.

Mentre, els mitjans de comunicació salivant com vedells amb dades i més dades aclaparadores i contradictòries. La realitat: més de vuitanta mil morts [+ 22.000 a Catalunya]... Ertos, atur, desnonaments, homofòbia, violacions, violència mortal de gènere a dojo; mentre el feixisme va creixent!...

Ni l’existència ni la intel·ligència, farà possible d’adonar-nos del que passa?
Cap on anem; on ens volen portar? Que conys som?...


Comentaris

  • Doncs si[Ofensiu]
    Canela fina | 01-08-2021

    El feixisme va creixent i semblem tots plegats uns exemplars de ruc català de primera categoria, amb perdó pels ruquets.

  • Ineficacia [Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 18-07-2021 | Valoració: 10

    Tens tota la raó del món. Han convertit Catalunya i Espanya en la Platja i l’oci d’Europa. Tot està enfocat de cara al turisme, la restauració i l’oci, res més. És un greu error centrar-ho tot en un sol model econòmic. Si peta aquest model, peta tot. I si això ho féssim bé, encara; però la ineficàcia és la reina del mambo. Una forta abraçada.
    Aleix

  • Si, és això[Ofensiu]
    Prou bé | 18-07-2021

    Tot, absolutament tot el que dius i com ho dius. La incertesa emprenyada és el que molts sentim, un cop superada la decepció. Amb total cordialitat