Masturbació

Un relat de: Bonhomia

La nit es va succeïnt. Els astres brillen com fantasmes endimoniats. No hi ha cap raó per estar dormint... ara surten els follets, les bruixes, les fades,... és el del.liri màgic de la menstruació d'una deessa. Comença el ball. Tant ningú com tothom hi és convidat, i per molt contradictori que soni, ara regna l'anarquia. La guerra és ara poesia, la pau el mateix somni de sempre i l'objectiu, gaudir de la maldat. Pel meu cos nu ballen aranyes i escarbats, es saluden com si es coneguéssin de tota la vida i és espectacular. Ja no puc gaudir més cabdalosament. Al.lucino pits de dona, clítoris, peus molt ben formats, cossos voluptuosos,... apareixen brillant, com objectes sagrats. I a la sagrada virtut d'un déu ofereixo els meus xiscles deformats per l'èxtasi.
S'ha acabat. Ja he mullat els llençols. Ara, la suor em regalima gotes avall. Estic cansat i confós. Obro el llum, poso la ràdio. La nit segueix...

Comentaris

  • Ostres tu![Ofensiu]
    - | 22-08-2008 | Valoració: 10

    Què guapu aquest relat! M'ha deixat bocabadada.
    Acostumes a escriure sobre sexe cruament, i els relats resulten pornogràfics, en major o menor mida. Però aquest... aquest és una joia. Poques paraules per a un somni eloqüent. Erotisme fi, suggerent, sensual i acurat. Fins i tot diria que em sembla d'un erotisme elegant. Una bella imatge. Et poso un deu perquè no hi ha més...

    Petons,

    Rosella

  • AnNna | 12-06-2006 | Valoració: 10

    xulo!

    Molt currat... imatges molt bones... moments màgics resumits en bones paraules :)


    petonssss!


    annna**

  • La nit segueix.[Ofensiu]
    Orgull_de_classe | 12-06-2006 | Valoració: 9

    Molt molt ben trobat...
    Tot i els moments surrealistes que ens regala la ment...la nit segueix.

  • Molt bo[Ofensiu]
    Taize | 29-05-2006

    Una descripció molt ben trobada! enhorabona

  • Les aranyes i els escarabats[Ofensiu]
    angie | 28-05-2006

    pessigollejant el cos... bona imatge!
    Una posada en escena molt bona Sergi, la prèvia i també el final... Comences dient que la nit es va succeïnt i acabes dient que la nit segueix, com la vida...

    angie

  • Original[Ofensiu]
    helena | 28-05-2006 | Valoració: 10



    Molt xulo el somni eròtic.
    Molt ben expressat, com si t'haguessis fumat uns quants porrets. Està molt bé.
    Lo de les aranyes, etc, molt surrealista i original.


    helena

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

517769 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.