M'adono que em faig gran

Un relat de: Anaïs
M’adono que em faig gran perquè ...

... cada cop tinc més coses per explicar.
... enyoro coses del passat que no hi són ara.
... les converses amb els amics comencen amb un “recordes quan?”
... veig que tinc una discografia més antiga que actual.
... els cabells blancs van augmentant.
... totes les festivitats em semblen una repetició.
... em canso molt als cinc saltets durant la cançó “Bon dia”
... ja no m’enfado quan el meu pare anomena “nois” a homes de 60 anys.
... cada dia em molesta més la llum solar.
... vaig perdent la meva rebel•lia
...

(10/06/12)

Comentaris

  • Mal de molts...[Ofensiu]
    Annalls | 09-01-2013

    ....uf , som un fotimer, jo també dic aquest noi i ja en té 63 que??? con ha estat això , tots ens ho preguntem i ningú no ho sap. Estratègia; D'aquí deu anys diràs: Ostres que jove era!!
    Anna

  • Jo també[Ofensiu]
    elenam | 23-08-2012 | Valoració: 10


    Tot passa i el temps transcorre sense pausa, però el que jo m'adono es que cada dia em faig més GRAN, en tots els sentits i cada dia creixo i cada dia estimo més i més.
    Osigui no tot és negatiu.
    Enhorabona

  • GRAN no gran!!![Ofensiu]
    Gemma Matas Gustems | 23-08-2012


    No et vull expressar en paraules sueltes el que penso sobre el teu plantejament, només et dic que et convido a llegir un relat que faig escriure fa temps: PASSEN ELS ANYS,
    allà queda ben reflectit que és el que penso i opino sobre el fer-se... GRAN.

    Una abraçada gran......................!

    Gemma

  • ai la rebel.lia...[Ofensiu]
    Berenís | 22-08-2012

    m'agrada tot excepte perdre la rebel.lia :(
    Hi han moltes formes de rebel.lia!!!!
    :)

  • No t'hi facis gran, ...[Ofensiu]
    Mena Guiga | 15-06-2012

    ...i sigues GRAN, ets GRAN -entens perfectament que no parlo d'edat ni d'infantilismes- i t'animo a participar el mini 42, De la lluna. T'hi trobaria a faltar, que fa molt per a les octubrenques, quan hi ha aquells cels a finals de tarda en aquell mes tan romàntic i trist alhora!

    No te n'adonis tant i segueix escrivint que vol dir gaudint i jo creixo gaudint...no em faig gran!

    Mena, fora pinces que estenen edats!!!

l´Autor

Foto de perfil de Anaïs

Anaïs

49 Relats

174 Comentaris

47355 Lectures

Valoració de l'autor: 9.78

Biografia:
Hola!

Diuen que definir-se a un mateix és una de les coses més difícils que hi ha, i més si et demanen o et demanes que és allò que tens de positiu.

Sempre m'ha agradat molt llegir i escriure també; anys enrere recordo que si m'havia plantejat d'escriure a nivell professional sempre pensava: "On vas tu, amb escrits que tenen com a màxim dues pàgines mecanografiades?" (Sí, abans no hi havia ordinadors, costa de recordar-ho...).

Jo sóc la típica escriptora que quan realment m'inspiro és quan estic trista, així que pot ser que els meus relats siguin sempre de situacions difícils, que com tothom he passat les meves. Però des d'aquí us asseguro que la major part del temps estic alegre, sóc sociable i positiva.

Ens llegim,

Annaïs
(09/03/12)

Aquest és el meu correu electrònic si necessiteu preguntar-me alguna cosa o simplement pel que vulgueu (sempre que estigui dins del marc legal vigent i per a tots els públics, jeje):

anais1978@yahoo.es


UN GRAN SOMRIURE!!!