Boig

Un relat de: Anaïs

(La meva participació al Melorepte 213: El beso)




Boig

Si voler-te besar
vol dir que estic boig,
que em tanquin.

Si voler-te besar
és un delicte,
compliré condemna.

Si voler-te besar
és un pecat,
cremaré a l’infern.

Quin dolor més gran
no poder veure’t,
quin suplici més gran
és no poder tocar-te.

Em flagel•les si em dius que no
em mates si te’n vas.
Si això és estar boig,
que em portin al manicomi.

(29/01/13)

Comentaris

  • Estar boig d'amor...Quina divina bogeria![Ofensiu]
    brins | 12-02-2013 | Valoració: 10

    Un poema amb música a cada vers; un poema impregnat d'amor i de generosa tendresa. Moltes felicitats,Anaïs; gràcies per haver participat en aquest repte.

    Gràcies,també, pel comentari que has fet al meu relat "Ànsia de mar"; has fet una síntesi perfecta de tot allò que jo vaig voler expressar-hi. Això palesa que l'has llegit amb molta atenció, i t'ho agraeixo molt.

    Rep una afectuosa abraçada,

    Pilar

  • Les nostres veritats[Ofensiu]
    Naiade | 09-02-2013

    Tantes i tantes coses de les que fem o sentim ens diuen que son bogeries!
    Que més val no fer cas i deixar-nos dur pel nostre jo, que no és boig, tan sols és sentiment. M’ha agradat molt, cert i adient a la cançó .
    Una abraçada

  • De bojos[Ofensiu]
    franz appa | 08-02-2013

    Comparteixo plenament el comentari anterior, és una lletra de cançó perfecta. Amb la sàvia senzillesa d'una bona lletra que parla de els coses de sempre com si fossin noves.
    De bojos és fer això, però si no fóssim bojos, no cantaríem, oi? I si no cantéssim...viuríem?

  • Ja esta, t'hi pots dedicar...[Ofensiu]
    Annalls | 08-02-2013

    ,,,perfectament a les lletres de cançons, si tinc temps escoltaré la que t'ha inspirat. A mi aquesta m'agrada.
    Anna

l´Autor

Foto de perfil de Anaïs

Anaïs

49 Relats

174 Comentaris

47351 Lectures

Valoració de l'autor: 9.78

Biografia:
Hola!

Diuen que definir-se a un mateix és una de les coses més difícils que hi ha, i més si et demanen o et demanes que és allò que tens de positiu.

Sempre m'ha agradat molt llegir i escriure també; anys enrere recordo que si m'havia plantejat d'escriure a nivell professional sempre pensava: "On vas tu, amb escrits que tenen com a màxim dues pàgines mecanografiades?" (Sí, abans no hi havia ordinadors, costa de recordar-ho...).

Jo sóc la típica escriptora que quan realment m'inspiro és quan estic trista, així que pot ser que els meus relats siguin sempre de situacions difícils, que com tothom he passat les meves. Però des d'aquí us asseguro que la major part del temps estic alegre, sóc sociable i positiva.

Ens llegim,

Annaïs
(09/03/12)

Aquest és el meu correu electrònic si necessiteu preguntar-me alguna cosa o simplement pel que vulgueu (sempre que estigui dins del marc legal vigent i per a tots els públics, jeje):

anais1978@yahoo.es


UN GRAN SOMRIURE!!!