L’ÚLTIM PERFOMANCE

Un relat de: jomagi
Hola!... em dic Marta-Martina i heus vull explicar una experiència molt, molt ‘xula’ i excitant:

L’expectació era màxima; milers i milers de persones fent cua durant mesos, dia i nit i dormint al carrer...

Tot i ser un espectacle de tant curtíssima durada, d’uns quinze segons aproximadament, era considerat per l’OMEM, com l’esdeveniment Artístic i Cultural més important del que portem de segle...

Més de cent mil ansiosos espectadors ompliren a rebentar aquell immens estadi cobert...

Quan les potents llums dels focus il·luminaren el gegantí escenari, tot aquell expectant públic va fer un silenci sepulcral mentre sonava la música barroca del Vespro della Beata Virgine de Monteverdi, per l’orquestra i Coro Del Centro Musica Antica Di Padova... criminalment triturada al adaptar-la al Best Progressive House...

Quan de cop aparegué la reina o l’amo dels Youtubers i Influencers... la-el gran Alsina Garaus de Tapioles...

Una monstruosa cridòria de gemecs i plors ho inundà tot... desmais, autolesions, suïcidis frustrats i d’altres consumats, a més d’un munt d’atrocitats inimaginables... una disbauxa sense aturador; calia que hi hagués de tot i força per dignificar aquell espectacle màgic...

I que passà?... Ho explico tot seguit...

Quan l’Alsina Garau de les Tapioles, ja estava preparat per frasejar tot cantussejant l’esperat i únic epigrama que deixaria anar amb aquella esbalaïdora i dolça veu de femella-mascle o mascle-femella... Digué:

-EH!... EM CAGO AMB TOTS VOSALTRES!... (efectivament, i així ho va fer després de deixar anar un llarg i estrepitós pet...)

Una vegada passats més o menys els quinze segons apoteòsics d’aquell fet, acte seguit i cosa habitual en ell o ella, en un no-res desaparegué per on havia entrat... i fou aleshores en aquest precís instant quan és donà per finalitzat l’espectacle...

Wow! Wow! Wow!... fou una nit espatarrant; llàstima que tot succeí tan ràpid... com si fos una exhalació!...

-L’any que ve hi tornaré!... Ja tinc les entrades!

Marta-Martina.


Comentaris

  • Bo !!![Ofensiu]
    Gardenia | 21-11-2023 | Valoració: 9

    Experiències així ens trobarem en algun moment, mes d'hora que tard, tal i com esta el mont ... ja ho veurem, ja ..
    Salutacions jomagi

  • Una mica passat de voltes, però...[Ofensiu]
    llpages | 21-11-2023 | Valoració: 10

    hi ha un fons de veritat en el comportament dels influencers i llurs seguidors. Un relat imaginatiu però que posa el dit a la llaga quant al comportament d'uns i altres en això de la relació malaltissa que provoquen els influencers. M'ha fet riure i reflexionar, que l'exageració vés a saber si no s'ha quedat curta. Enhorabona, jomagi!