L'ARTIFICI (CONTE DE TERROR)

Un relat de: PERLA DE VELLUT



L’ARTIFICI
(CONTE DE TERROR)



El Julià era una persona molt reservada i amb un caràcter més bé esquerp i aquell dia, quan recordava a les seues amigues, que eren tres.
Va buscar en el caixó de l’aparador de la seua casa, les fotografies de totes elles, que van ser les més importants per a ell, des que eren joves.
Les va trossejar, les va barrejar en trossos; les va pegar desordenadament en un foli. Després va fer una fotocòpia ampliada al màxim, la va posar en la paret de la seua habitació; aleshores la va contemplar amb un desig inimaginable, con si volguera assassinar-les amb la seua ment. Es va adonar que les tenia guardades en la memòria.
Aquella altra vesprada, el Julià en la seua intenció va anar més enllà, va començar a fer-li voltes al seu desig. Volia fer un gran artifici per a assassinar a les seues tres amigues.
Àrdua era aquella decisió que s’havia proposat el Julià, però a poc a poc s’ho va plantejar sistemàticament per a aconseguir-ho.
El Julià era un expert de la hipnotització i la seua estratègia seria, hipnotitzar a aquella amiga seua d’alguna manera especial i així va ser, aquesta primera va anar a casa de l’altra amiga i li va fer prendre una tassa de cafè enverinada i després a l’altra amiga; i va fer el mateix.
Quan va acabar de fer-ho tot, va anar casa del Julià i aleshores ell mateix va enverinar a aquesta última que quedava, la qual ni es va adonar gens.



Comentaris

  • No son falsos[Ofensiu]

    Però el pots marcar com ofensiu si creus que intentar que una cosa millori et pot semblar ofensiu.

    Comissió concurs ARC

  • comentari del jurat[Ofensiu]

    Des de la primera frase ja n’hi ha una falta de sintaxi, Hi sobra la conjunció I. A la resta la manca de pronom feble EN... Penso que no s’ha rellegit el conte abans d’enviar-lo...

  • Gràcies Monserrat Vilaró Berenguer[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 23-12-2020


    Gràcies Monserrat per la teua visita i el teu amable comentari, on m'expliques que és Sorprenent.. aquest relat meu. M'alegre de que t'haja agradat.
    Saluts i cuida't...

  • Ben tramat[Ofensiu]
    Iona | 21-12-2020

    M'ha agradat.

  • Sorprenent[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 21-12-2020 | Valoració: 10

    Un relat que de veritat em deixa sorpresa, ets una capsa de sorpreses

  • Gràcies Materile: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 20-12-2020


    Gràcies Materile, per la teva visita i el teu comentari, que em dius que "Mare meua!".. i que és com una partida d'escacs. M'alegre de que t'haja agradat molt.
    Saluts i una abraçada des de aquest poble "Manuel" de la provincia de València.

  • Mare meva![Ofensiu]
    Materile | 20-12-2020 | Valoració: 10


    Això és com una partida d'escacs. Una partida calculada i induïda, Una partida assassina, premeditada. Felicitats, poeta relataire!!!
    Gràcies per les teves visites comentades.
    Materile

  • Terrorífic[Ofensiu]
    MariaM | 19-12-2020 | Valoració: 10

    Molt bona coordinació. Comença pel primer i desprès es produeix l' efecte domino.
    Terrorífic si!!
    Una abraçada.
    MariaM

  • Terrorífic[Ofensiu]
    MariaM | 19-12-2020 | Valoració: 10

    Molt bona coordinació. Comença pel primer i desprès es produeix l' efecte domino.
    Terrorífic si!!
    Una abraçada.
    MariaM

  • Gràcies MariaG: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 15-12-2020


    Gràcies MariaG, per la teua visita i el teu amable comentari, on em dius certes detalls sobre l'assassí. Bé és així, "no vol embrutar-se les mans. M'alegre de que t'haja agradat molt.
    Saluts i una abraçada.
    PERLA DE VELLUT

  • Gràcies Neus Marín Cupull...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 15-12-2020


    Gràcies Neus, per la teva visita i el teu amable comentari al meu relat "L'artifici".
    Ho etenc que estigues alguna cosa faenada. M'alegre de que t'haja agradat.
    Salut i una abraçada...
    PERLA DE VELLUT

  • Un assessí comodó[Ofensiu]
    MariaG | 15-12-2020

    Sembla que les tres amigues no ho eren tant, no? sinó per què hauria de voler matar-les. D'altra banda sembla que l'assessí no es vol embrutar les mans i es serveix d'una d'elles per enverinar a les altres. A mi m'ha faltat una mica d'emoció. Podríes fer que la hipnotitzada s'adoni del que ha fet, que això deu ser terrible: veure com t'han manipulat per fer allò una cosa tan terrible i llavors es podria carregar a l'assessí (el caçador caçat). Bé només és una idea. M'ha agradat molt això d'estripàr les fotografies i fer-ne una sola per penjar a la paret.

  • Molt bo![Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 15-12-2020 | Valoració: 10

    Hola, Perla de Vellut

    Primer de tot , gràcies per recordar-te de mi . Sí, és cert, vaig una mica enfeinada i em connecto quan puc i penjo relats quan realment el meu temps m'ho permet.
    Veig que has decidit participar enguany al concurs ARC . M'alegro molt i fas ben fet, si tot va bé d'aquí a poc, jo també pujaré un altre relat.

    I sobre aquest, molt enginyós. L'assassí perfecte que millor que hipnotitzar les seves víctimes. M'ha agradat molt.

    Una forta abraçada i fins aviat
    Neus

  • Gràcies Montseblanc. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 09-12-2020


    Gràcies Motseblanc, per la teva visita i el teu amable comentari. És així, portes raó, no deixa pistes. Realmente és un home molt boig per matar a les tres amigues.
    Saluts.... i una abraçada...

  • Assassí a distància[Ofensiu]
    Montseblanc | 09-12-2020

    Una bona manera de no deixar pistes, fer que una altra persona mati per nosaltres sense que ni ella mateixa se n'adoni, encara que al final sí que el protagonista es taca les mans de sang. No sé quins devien ser els motius que el van empènyer, sembla la bogeria.

  • Gràcies Monserrat Vilaró Berenguer[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 08-12-2020


    Gràcies Monserrat per la teua visita i el teu amable comentari, on m'has comentat que el meu relat "L'artifici", és "Bon relat", Si no coneixies la meua faceta, jo ara d'ací endavant faré algun que altre relat. Al mes que bé, un altre... ja ho veuràs a partir del 2 de gener.
    Salutacions i una abraçada...

  • montserrat vilaró berenguer | 08-12-2020 | Valoració: 10

    Ostres bon relat m’ has fet venir por i tot , no coneixia aquesta faceta teva . M’ ha agradar i gracies per llegiir tots els meus relats

  • montserrat vilaró berenguer | 08-12-2020 | Valoració: 10

    Ostres bon relat m’ has fet venir por i tot , no coneixia aquesta faceta teva . M’ ha agradar i gracies per llegiir tots els meus relats

  • Gràcies Homo insciens...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 06-12-2020


    Gràcies Homo insiciens, pel teu amable comentari i per dir-me que és "Premeditació i risc calculat". Sí és així, és un psicòpata manipulador, aquest senyor Julià.
    Me l'has definit molt bé, Homo insciens.
    Saluts i fins a l'altra...

  • Premeditació i risc calculat[Ofensiu]
    Homo insciens | 06-12-2020

    Un psicòpata manipulador que tenia ben enganyades a les seves amigues, aquest Julià. Per sort jo sóc més de te. I sobretot no tinc amics hipnotitzadors... d’esquerp potser algun...

  • Gràcies Atlantis: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 06-12-2020

    Gràcies Atlantis, per la teua visita i el teu amable comentari, on em dius que és "Trossejar les imatges", en el meu relat "L'artifici". És així, com m'ho dius, en el teu comentari.
    Saluts i cuida't.
    PERLA DE VELLUT

  • trossejar les imatges[Ofensiu]
    Atlantis | 06-12-2020

    Trossejar les imatges i fer-ne una és el que he trobat més interessant de tot el relat, potser jo hagués matat la foto d'una manera més truculenta, Així amb uuna vegada les mataves a les tres...et van fer patir de jove?

  • Gràcies E. Viladoms...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 05-12-2020


    Gràcies E. Viladoms, per la teva visita i el teu amable comentari, on em descrius que el meu relat "L'artifici", és "INQUIETANT". Sí, és un protagonista molt pervers.
    Salut i una abraçada...

  • Inquietant[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 05-12-2020

    Ment perversa la del teu protagonista. Jo per si de cas miraré de no deixar-me hipnotitzar.

  • Gràcies Brins. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 04-12-2020


    Gràcies Brins, per la teva visita i el teu amable comentari, on em dius que està "Molt bé". Amb els relats curts aconsegueix fer-los els millors possible.
    M'alegre de que t'haja abradat.
    Saluts i cuida't

  • Gràcies Sr.Garcia: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 04-12-2020

    Gràcies Sr.Garcia, per la teva visita i el teu amable comentari, on m'expliques que el meu conte "L'artifici", és qüestió de "Matar per interposició". Efectivament és un home molt reservat, esquerp i trastocat.
    Saluts

  • Molt bé[Ofensiu]
    brins | 04-12-2020 | Valoració: 10

    Veig que últimament també escrius relats curts, a més de poesia. Me n'alegro força, de fet, crec que ja t'ho vaig aconsellar, A poc a poc, aconseguiràs que tinguin la mateixa mestria que els teus poemes.

  • Matar per interposició.[Ofensiu]
    SrGarcia | 04-12-2020

    Un relat una mica truculent, potser s'hauria d'explicar per què les volia matar si eren amigues seves. Ben trobat això de matar per persona interposada, amb hipnosi. El protagonista sembla un home amb un gran poder, però amb una personalitat molt trastocada.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    El teu relat entra a concurs, gràcies per participar.

    Comissió XI Concurs ARC

  • Gràcies Kefas:[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 03-12-2020

    Gràcies Kefas, pel teu amable comentari, on m'expliques que és tota una "Barreja", aquest relat meu i perquè jo ho dic: "que és una dosi de terror".
    Saluts i cuida't.
    PERLA DE VELLUT

  • Barreja[Ofensiu]
    kefas | 03-12-2020

    Una barreja de vudú, hipnosi i la vaig matar perquè no era meva, amb una bona dosi de terror perquè tu ho dius.

Valoració mitja: 10