La pau

Un relat de: Pages@s
Jo visc amb les meves germanes, la parella del meu pare, el meu pare i, amb tanta gent que hi ha a casa meva, la veritat és que m’agobio una mica. La meva germana es baralla amb el meu pare, la meva altra germanastra escolta reaggeton. Bé, no passa res, perquè tinc una habitació amb clau, quan la tanco, sento el paradís, mai ho passo tan bé, amb els cascos, escoltant música mentre jugo a pou, és realment la pau.
Fins que toquen la porta… -Ei! Deixa’m entrar! Obre!, però no passa res perquè, quan obro la porta i la meva germana es fica a cantar, pujo la música a tope i no em fa falta escoltar-la, pau pura! A casa meva ho passo bé, encara que visc amb molta gent!

???

Comentaris

  • Un temps per a tot[Ofensiu]
    Solsona Bot | 27-12-2023

    A casa meva vivíem 11 persones, i entenc la necessitat de trobar una estona de pau. Ara que soc gran, també trobo a faltar les estones que compartíem jugant junts o escoltant música. Una mica de tot, està bé.

  • La música[Ofensiu]
    Cesca | 27-12-2023

    Sembla que la música i el joc (no sé quin és el “pou”) és el teu paradís particular, bona combinació!

    Aïllar-nos de tant en tant està bé, però compartir música i jocs també!!!

  • Al vent[Ofensiu]
    SinKaLip | 22-12-2023

    Aquesta nit sento pau escoltant el vent fort. Però m'has fet recordar que quan vivia amb la meva àvia, la mare i els meus tres germans, casa meva també era un autèntic guirigall.
    M'agrada quan dius que trobes pau jugant al Pou. Em fa pensar en paraules curtes que donen pau:
    vent, lloc, cor...

  • Molt bé [Ofensiu]
    Prou bé | 21-12-2023

    Saber trobar la pau on sembla difícil!. On és la pau? Potser la portem a dins nostre?
    Bon Nadal
    Amb total cordialitat

  • Això és la pau[Ofensiu]
    Ginebreda | 20-12-2023

    Tant de bo que la pau s'aconseguís sempre posant forta la música i tancant-se a l'habitació!. T'imagines als governants del món amb els cascos i escoltant el Bad Bunny?.
    El Zelensky cantant ben fort "Las Babys" i el Putin escoltant al Raw Alejandro a tota pastilla, tancat al Kremlin .I ja està, es feien amics i s'acabava la guerra.

    Molt ben escrit i explicat. Jo també em poso a escoltar música per trobar tranquilitat.

  • Massa gent[Ofensiu]
    Atlantis | 20-12-2023

    Quan et sents que hi ha massa gent, aquell lloc solitari que és la nostra cambra et fa sentir un refugi: Un paradís. Està bé tenir un lloc on sentir-te bé.

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

10346 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.