La nit que desitges, pas a pas

Un relat de: Àfrika Winslet

Acosta't, tímid però sincer, i digues-li el que penses. Ella es traurà, suaument, la cuirassa i es deixarà ablanir per les teves paraules, poc a poc anirà caient pel tobogan dels seus propis desitjos i s'acabarà l'anhel i l'espera. Però això només és el començament, després ve la guerra... lluita per tu i per ella. Mira els seus ulls, et necessiten i confien en tu. Tu ets el responsable, ara. Allarga la mà i acaricia-li l'ànima i els rínxols dels seus cabells, com si fossin serps que s'entortolliguen als teus dits, i et mosseguen sense fer mal, i t'emmetzinen. Però tranquil, no serà dolorós, i el verí no és mortal sinó que et donarà vida i una espurna nova a cadascun dels teus dos ulls. Després baixa per la seva pell nua i freda, i abraça-la si tremola de dubtes i nervis, perquè ella vol sentir-te tan a prop com sigui possible. Fes-te sentir tal com ets, tal com vol ella. No tinguis por, la por s'esvaeix després d'un petó al coll i un somriure. Ara és hora de xiuxiuejar-li a cau d'orella... una paraula bastarà sempre que surti de dins i no sigui premeditada, ella sabrà que és veritat i voldrà besar-te, sense més objectius que contestar-te i sentir els teus llavis suaus i la teva llengua humida i juganera. Serà llavors, quan tingueu els ulls tancats i la ment en blanc, quan l'habitació es transformarà en una selva i no hi haurà llit, ni cadira amb rodes ni tauleta de nit, ni rellotge. Només hi haurà un llençol blanc on amagar-vos de tot el que us enveja... I després del verd de la selva, sorgiran mil colors més, i més estrelles que darrera el vidre de la finestra, i després un cel blau, un prat de flors vermelles, una melodia de fons, un brollador d'aigua tèbia... i després un sospir i un silenci, i ja no caldrà res més, només obrir els ulls i veure-la a ella, estirada al teu costat, amb el cap sobre el teu pit, escoltant el galop del teu cor. I sabràs com acaronar-li l'esquena, com estimar-la, com deixar sortir tot el que retens sota la teva pell de seda.

Comentaris

  • Afrika...[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 18-01-2007

    Mil disculpes per escriure on van els comentaris, una cosa que no és un comentari. Podria aprofitar i llegir el relat, però des de la feina no és fàcil!

    Bàsicament, només era per donar-te el mail:

    sr.keating@gmail.com

    Però que no sigui un virus!! He he he...


    Abaçadotes.

    Salz.

  • Ay la neurona![Ofensiu]
    Màndalf | 24-05-2006


    Que no he acabat la frase!

    Volia dir que m'ha agradat especialment com es va transformant l'habitació.

    Samuuassss

  • Deliciós escrit [Ofensiu]
    Màndalf | 24-05-2006 | Valoració: 10


    Aquest amb el que acarones les nostres ments amb les teves paraules encisadores. Segur que aquesta fantàstica arenga poètica servirà perquè ell es decideixi a fer tot allò que desitja. M'agrada especialment com es va transformant

    Com que segur que vols un punt de vista una mica més crític, trobo que ella resta molt passiva en el relat, només pluralitzes a l'habitació i és una llàstima perquè segur que ella té molt a dir. Està clar però que el discurs va per ell. Potser et guardes un altre relat amb l'altre punt de vista? Perquè la responsabilitat no és solament d'ell, no?

    A nivell formal potser "s'acabaran l'anhel i l'espera", trauria la "i" de "...dolorós, i el verí..." i poca cosa més. No m'acaba d'agradar el verb "bastarà", manies.
    Curiosa la presència de la cadira amb rodes al dormitori.

    M'ha costat molt trobar-hi algun defecte, eh! Que m'ha agradat molt!

  • Una poesia amagada[Ofensiu]
    angie | 18-04-2006

    "I després del verd de la selva, sorgiran mil colors més, i més estrelles que darrera el vidre de la finestra, i després un cel blau, un prat de flors vermelles, una melodia de fons, un brollador d'aigua tèbia... i després un sospir i un silenci, i ja no caldrà res més, només obrir els ulls i veure-la a ella, estirada al teu costat, amb el cap sobre el teu pit, escoltant el galop del teu cor. I sabràs com acaronar-li l'esquena, com estimar-la, com deixar sortir tot el que retens sota la teva pell de seda."

    Fabulosa!

    Afrika, m'ha agradat molt, però molt... i me'n vaig a dormir desitjant aquesta nit. I ja saps que els desitjos molts cops es fan realitat...

    petons

    angie

  • Que t'acaronin l'ànima...[Ofensiu]
    ROSASP | 18-04-2006

    és molt més que una metàfora...
    És descobrir el veritable encís que va més enllà del que es pot veure i sentir, despullar-se de les pors, les paraules i els judicis; deixar-se portar per la força de l'amor, la intuicïó i la tendresa.
    Una unió sense límits, amb la força de cada batec il·lusionat per donar i rebre...

    M'agrada com has anat desgranant les sensacions amb decisió i suavitat.
    Penso que la prosa poètica té moltes possiblitats de donar forma als sentiments.

    Molts petons i fins aviat!

  • La dificultat dels pensaments...[Ofensiu]
    amelieXIII | 17-04-2006

    És dicficil saber el que es sent a vegades, i ho has descrit d'una manera TAN (he près nota, és sense T final, gràcies;) presisa que m'has posat la pell de gallina...
    Per cert, gracies per la benvinguda i pel teu incís, la veritat és que no domino gaire l'ortografia,i tota ajuda és bona, encara he d'aprendre molt de la meravellosa llengua catalana, esper-ho millorar llegint els vostres relats!

  • Perfecció i bellesa.[Ofensiu]
    Jere Soler G | 17-04-2006 | Valoració: 10

    Perfecte. Poca cosa més puc dir. Descripció de perfecció absoluta, rica, bella i entenedora, de com una noia plena de sensibilitat entén el sexe i l'amor. Me'l guardo a la meva carpeta d'apunts utilïssims per l'art amatori.

  • La nit que jo també vull.[Ofensiu]
    escaldot | 16-04-2006 | Valoració: 10

    Dolç com una abraçada de xocolata, tendra com xiuxiuejar a cau d'orella, humit com jugar amb la llengua, íntim i relaxant com la sinceritat.
    Una abraçada.......

  • quina cagada![Ofensiu]
    Capdelin | 15-04-2006

    volia posar-te Laia i he posat Laura... el poema s'ha espatllat, ho sento... sóc tan despistat!!! Si es pogués rectificar...
    perdó i mil petonassos i una abraçada!!!
    Era a fora, he tornat a casa i torno a marxar...
    Ja et contestaré més llargament... muaaaaà!!!

  • preciós[Ofensiu]
    Leela | 14-04-2006 | Valoració: 10

    sincer, tendre, ... certament, la nit que desitgem.. molt ben escrit, simplement i tant profundament.

    Molt bé!

    Un petó Afrika!

    Leela

  • És un relat...[Ofensiu]
    AVERROIS | 07-04-2006 | Valoració: 10

    ...eròtic, suau, tendre, profund, Una abraçada.

  • bufa fort![Ofensiu]
    mjesus | 07-04-2006

    Ostres Afrika, m'he quedat sense alè, amb aquest relat tan tendre i ple d'emoció.

    Has creat un espai molt íntim i generós. És com la veu dels profetes, com si volguessis ensenyar el camí del seu amor i protegir-los amb les teves paraules.
    M'agradat molt. Descrit amb moltes figures poètiques, n'hi ha una que m'ha agradat especialment:

    Allarga la mà i acaricia-li l'ànima…

    Felicitats! Petons
    mjesus

  • Molt macu ...[Ofensiu]
    alex2b | 07-04-2006 | Valoració: 10

    T'ha sortit un relat molt macu bitxeta, i encara que hi hagi algú per aquí que digui que l'has fet pensant en ell jo se que no és veritat... jejejeje.

    Doncs això, que m'ha agradat molt, igual que tots els teus relats encara que aquest sigui el primer que comentu.

    Petonets

  • Bonics, emoriu,...[Ofensiu]
    rnbonet | 07-04-2006 | Valoració: 10

    ...tendre, jovenívol... Farcit de figures, metàfores, embolcalls lírics d'actes que no ho són sempre. Ara sí, sempre interessants; per repetitius no deixen de ser emocionants i vívids; eterns i passagers com un altre quotidià...però amb una purneta als ulls sempre enjogassada...
    Bona 'jove literatura', Laia! I com no.. .Salut i rebolica!

  • no m'ho diguis[Ofensiu]
    | 05-04-2006 | Valoració: 10

    A veure si ho endevino... quan vas escriure això estaves pensant en mi, a que si?
    Bé, doncs ja he llegit el teu prec... m'ho pensaré, dacord?

  • ai, m'oblidava...[Ofensiu]
    Capdelin | 05-04-2006

    de saludar-te com a nova PIRATA, amb parxet negre a l'ull i poteta de fusta tatuada com si fos un tacó infinit d'agulla... toc.toc... una copeta de rom? je je

  • m'encanta...[Ofensiu]
    Capdelin | 05-04-2006 | Valoració: 10

    el teu manual teòric de conducció a l'amor... l'hauries de patentar i donar classes particulars o montar una agència (no asseguradora)... una mena de RAC-LOVE je je
    Els amants hauríem de passar per les teves mans i després, quan vingui la pràctica, "sálvese quien pueda"!
    La frase "un brollador d'aigua tèbia" = bestial!!!
    No sé com t'ho fas, tanta activitat... universitària-informàtica-poetessa!!!
    ptons i una abraçada... teòrica, per ara je je

  • Hola Àfrica![Ofensiu]
    NitsdAbril | 05-04-2006 | Valoració: 10

    Una vegada més m'has delectat amb el teu relat! m'encanta la descripció tan sensual, tan insinuant!
    Una abraçada!

    Nitsd@bril.

    p.d: merci pel teu comentari d'ahir i el suggeriment de les majuscules al poema, ho tindré en compte, gràcies!

  • Quin relat...[Ofensiu]
    Sol_ixent | 05-04-2006

    ...més bonic! Segons la meva opinó potser t'ha faltat entretenir-te més en la part "de contacte", és a dir que si que dones a entendre que és una vetllada romàntica i íntima amb la parella, però no expliques exactament el contacte... no t'estic dient que hauries d'haver inclòs més part eròtica, perquè el gènere del poema no ho requereix, però si que crec que t'hi hauries d'haver detingut més.

    No sé si m'he explicat prou bé. En tot cas, el relat, en general m'ha agradat força.

    Petons!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Àfrika Winslet

Àfrika Winslet

107 Relats

829 Comentaris

159737 Lectures

Valoració de l'autor: 9.76

Biografia:
Bones!! El meu nom és Laia, vaig néixer a Tarragona però des de ben petita visc a L'Hospitalet de Llobregat (visca L'H!). Tinc vint-i-quatre anys i estudio Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes a la UPC (Campus Nord, Barcelona).
Agraeixo el temps que dediqueu a llegir-me, els vostres comentaris, consells i crítiques...

Per qualsevol cosa, la meva adreça és:
Laia_fiber [arroba] hotmail.com

I, ara, també podeu visitar els meus blogs:
Àfrika Winslet
La otra Àfrika Winslet ...



eeeiiiii, ja és aquí!! Disponible, si el demaneu, a les llibreries!!

ELS ATZURS - CAMINS PARAL·LELS

Ed. Emboscall


Aquest llibre, del que formo part amb un relat, sorgeix d'un projecte engegat fa un any i compartit per cinc escriptors/es d'arreu de Catalunya que mostren, cadascú en el seu estil i des de la seva visió, una història que té com a protagonista alguna persona propera. El llibre, doncs, és dividit en cinc parts ben diferenciades que reflecteixen alhora la visió d'una realitat concreta i palpable i el tarannà literari de cada escriptor/a.


He arribat fins aquí gràcies a set casualitats:

1- Un dia avorrit i gris em va dur a aquesta pàgina.
2- Algunes persones van llegir i comentar els meus primers relats.
3- Després dels primers relats van venir d'altres.
4- Algú em va donar la mà i em va acostar al fòrum.
5- Vaig descobrir EL REPTE.
6- Vaig començar a conèixer en profunditat tot el que és RC.
7- Vaig descobrir quelcom perdut dins meu: l'escriptura.

Ara, no penso perdre-ho mai més.