La fortuita trobada de A i B

Un relat de: Bernat J

Era un dia X a les Y hores del moment del dia entre la Z i la K. A havia d'anar cap a C per trobar-se amb B, ja que havien quedat per fer una passejada pel barri de R. A va decidir d'arribar-hi cinc minut abans per fer un T, però després d'una hora i mitja d'esperar va anar cap a casa de B per veure si treia l'entrellat de perquè B no s'havia presentat. Quan A va arribar li van dir que B tot just feia cinc minuts que havia marxat cap a C així que A se'n va tornar cap a C per intentar trobar-se, de nou, amb B. B va arribar òbviament abans que A a C, i en no trobar-lo i esperar-lo durant més de mitja hora se'n va tornar cap a casa trista per no haver pogut trobar-se amb A. El que no sabia B és que A, amb les presses perquè B no arribés gaire abans a C, havia patit un petit accident, i no va ser fins tres dies més tard quan, per casualitat, en el bar P de la cantonada entre U i V que es van trobar cadascú amb un acompanyant diferent (A anava amb F i B anava amb D) els quals es van presentar i es van fer molt amics, i entre tots quatre van muntar un petit grupet que van denominar H.

Comentaris

  • Em recorda a ecuacións...[Ofensiu]
    Roserdeljardi | 28-01-2009

    ... que vols que et diga. Potser aquesta no era la intenció del relat pero a mi tanta lletra majúscula i així ficada...

    Per cert,encantada de tornar-te a veure. ;)

    Sort!

    RdJ.

l´Autor

Bernat J

17 Relats

60 Comentaris

21986 Lectures

Valoració de l'autor: 9.40

Biografia:
Quan vaig entrar en aquest petit univers que és el relatsencatala.cat tenia 17 anys. Vaig escriure força, i vaig publicar bastant. Ara, més de deu anys més tard, només entro de de tant en tant a somiar com quan en tenia 17.