LA CREACIÓ (1)

Un relat de: Pages@s
Fa milions i milions d'anys, van xocar dos meteorits. Van començar a crear-se mini partícules, van caure a un planeta on hi havia aigua. A l'aigua hi havia plàncton, el plàncton va fer l'oxigen i van començar a aparèixer alguns animals, com els dinosaures. Van viure la vida i va caure un meteorit, que va explotar. Només van quedar mamífers i insectes, que es van quedar sota terra, i les persones venim d'aquests mamífers i insectes.


For show contragolpe

Comentaris

  • Molt bé[Ofensiu]
    Ginebreda | 20-12-2023

    I d'on van sortir els meteorits?. Ningú no ho sap, però jo si sé que el nen o nena que ha escrit aquest relat ho ha fet molt bé i amb molta imaginació. Felicitats.

  • Aigua[Ofensiu]
    Solsona Bot | 24-11-2023

    Ben cert que l'aigua és imprescindible perquè hi hagi vida. L'hem de cuidar com si fos un tresor.

  • En això estem..[Ofensiu]
    kefas | 23-11-2023

    .. anar vivint la vida de mamífers que varem estar una llarga temporada sota terra. Alguns sembla que encara no n'han sortit.

  • dels insectes?[Ofensiu]
    Atlantis | 22-11-2023

    M'agrada molt la idea de venir dels insectes...potser si, algunes semblances tenim.

    Bona imaginació i bona resposta a la pregunta de com es f formar el món.

  • Fa millors d'anys[Ofensiu]
    Prou bé | 21-11-2023

    Potser va passar això que dius. Encara que entre tots ens heu aclarit moltes coses al adults !
    Amb total cordialitat

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

10385 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.