KK DE LA BONA MERDA 1: MALALT KAOS

Un relat de: Bonhomia
el crustaci va de boca en boca dels peixos-amfibis. fa anys que no llepo el teu cony, i això em fa sentir morir... que treballin els altres! sóc un fruït sec podrit, la mala baba d'un dimoni empresonat dins el meu estómac. sal i vinagre ben xutats pel forat del meu cul que és l'únic que s'excita subliminalment contra tot el meu jo. estúpid de mi! reboto contra el llit i els salts són ben alts, em destrosso contra el sostre repetidament... i no em moro! espero, simplement, que una figureta polida aparegui i la pugui visionar...

Comentaris

  • Great[Ofensiu]
    jessica henry | 07-08-2019 | Valoració: 10

    He aprendido mucho de esta página tuya run 3

  • Amb el cor a la mà...[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 15-04-2019 | Valoració: 10

    Tinc per norma opinar dels relats que m'agraden o dels poemes que em semblen bells, però mai ho faig dels que no m'acaben d'entrar. El teu relat el trobo, i disculpa la meva sinceritat, desagradable als sentits, i fins i tot goso dir-te, sense solta ni volta. Perquè res en ell hi lliga... com no sigui pas una merda lligada d'un cordill! Nil.

  • el pots millorar[Ofensiu]
    xavier de Ventolà | 15-04-2019 | Valoració: 8

    HE LLEGIT LA TEVA BIOGRAFIA,ALMENYSN EL QUE TU DIUS QUE HO ÉS.
    ESCRIT EN MAJUSCULES sembla mes fort pero esque no mi guipo
    DONAN,M LA MA QUE ANIREM PER LA RIBA, deia marti pol, o LOU REd, sempre a caminato pel costat fosc de la vida i ha tingut moments feliços.
    Anims que no ets l´unic, i sàpigues que el lsd torna aser un medicamnet a explorar pels psiquiatres nordamericans
    Sé de que parles, sé de que parlo

    Xavier

  • Pudor de la bona[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 14-04-2019 | Valoració: 10

    El deixar-se anar, el dir i escriure tal com raja, fruit de ves a saber què, en una prosa poética de primera mà i segona lectura pendent. Sergi, m'alegra molt llegir-te de nou! Una abraçada.

    Aleix

Valoració mitja: 9.5

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

514982 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.