JOVENÇÀ

Un relat de: PERLA DE VELLUT


JOVENÇÀ

Una anciana vella perdia molta son a causa d’una opressió contínua. A la fi

desesperada va anar a un psiquiatre.

-És sempre el mateix – va revelar envermellint en explicar-lo – en el meu somni

sempre em segueix un jovençà molt bonic. Jo faig tot el possible per escapar, però ell a

la fi m’agafa i em sotmet als seus desitjos…
.
El doctor va somriure...

- Prenga aquestes píndoles – li va dir a la dona – i torne d’ací a una setmana.

Després d’aquell període la pacient es va presentar amb un aspecte fresc i reposada.

- Doctor – digué - les píndoles han funcionat. No dormia també des de feia mesos...

Això no obstant...

- Així i tot, què?, va preguntar el metge.

- Sent una gran enyorança d’aquell jovençà.



10 de gener de 2022

Comentaris

  • Somnis humits[Ofensiu]

    Els joves i els que ja tenim esperons pensem que els ancians no tenen desigs sexuals, o oblidem que també han estat joves. Aquesta dona major s'ho passava millor amb els seus somnis humits que no pas dormint d'una tirada. Un relat fresc, concís i humorístic.

  • Llàstima!![Ofensiu]
    MariaM | 02-05-2022 | Valoració: 10

    Ha estat pitjor el remei que l'enfermetat...
    Pobra dona, se li ha acabat el sommiar. Llàstima!
    Una abraçada
    MariaM

  • Insomni?[Ofensiu]
    Ness | 15-04-2022

    M'ha fet riure aquest relat!

    Una abraçada.

  • Del jovença i d’altres pèrdues, oi?. [Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 01-04-2022 | Valoració: 10

    Evita la redundància – anciana vella - , d’ancianes joves, no n’hi ha.

  • Magda Garcia | 31-03-2022 | Valoració: 10

    Adient i divertit aquest relat. I gràcies per llegir-ne! Cordialment

  • Guany i pèrdua[Ofensiu]
    Prou bé | 31-03-2022

    Guanya descans i perd un somni! Un relat en prosa que m'ha semblat un bell poema!
    Amb total cordialitat

  • Carme Alcoverro | 29-03-2022

    No es pot tenir tot a la vida! M'ha fet somriure, el teu relat. Un plaer llegir-te sempre!

    I gràcies per comentar el meu poema.

  • Molt ben trobat[Ofensiu]
    helenabonals | 29-03-2022 | Valoració: 10

    Això és com allò de "Doctor, el meu germà està boig, creu que és una gallina. I el doctor respon: ¿doncs per què no el posa en un manicomi? I l'home diu: Ho faria, però en necessito els ous".
    He rigut una mica!

  • comentaris[Ofensiu]
    Noia Targarina | 26-03-2022 | Valoració: 10

    Bona tarda Perla de vellut,

    Molt maco el teu poema,
    escriur molt bé,

    M' agradat llegir-ho!

    Una abraçada

    Noia targarina

  • No es pot tenir tot. Un suggerent relat.[Ofensiu]
    unicorn_blanc_del_bosc | 26-03-2022 | Valoració: 9

    Hola, Perla de Vellut.

    Com sempre, no perds qualitat en la redacció dels teus poemes i relats.

    En aquest en concret, ja entenc que la pobra dona, ja anciana, li agradés el somni eròtic (o pensament eròtic) i preferís en certa manera el no poder dormir pensant en el jove. Quines coses. És clar que s'ha de dormir bé... però el desig és el desig.

    És un relat que fa pensar, potser em donarà idees per als meus propis contes.

    Ens veurem per Relats. Aposto a què sempre seràs benvingut.

    Salut, company!!!

  • Anècdota[Ofensiu]
    Helena Sauras Matheu | 26-03-2022 | Valoració: 10

    Bon dia, Rafael:

    Has aconseguit fer-me riure amb aquesta anècdota que expliques. De vegades, desitgem coses contradictòries. (Dormir o disfrutar d'una fantasia que ens fa rejovenir?).
    A la vida, no ho podem tenir tot. Encara que dormir és una necessitat primària, que et persegueixi un jovençà ple de desitjos és una necessitat que a la dona del relat li dona vida.

    Una forta abraçada

  • Vol i dol.[Ofensiu]
    SrGarcia | 25-03-2022

    Aquesta dona vol i dol. Una cosa que ens passa a tots: haver de triar entre dues coses bones ens provoca ansietat, per la que perdem , més que res. Estava cansada i volia dormir, però també era una calentota d'aquí t'espero. No es pot tenir tot, una dura lliçó. Bon humor i una descripció d'una situació molt normal i corrent.

Valoració mitja: 9.86