Joc brut

Un relat de: Canela fina
Vam quedar a mig camí, cap dels dos volia renunciar a la seva privacitat.
Rupit era un lloc preciós.
Vaig baixar del cotxe, glaçava. Em va saber greu corrompre el silenci amb el so de la maleta sortejant l’empedrat dels carrers. El pont suspès duia a l’entrada de l’hotel, remor del riu acompanyant la solitud.
M’esperava assegut al bar, l’actitud calmada, mirant per la finestra els primers flocs de neu que començaven a dansar pausadament.
-M’esperes a mi?
-Crec que si.
Vam restar en silenci mirant-nos als ulls una bona estona, la llar de foc espetegava. Em delia per besar-lo, sabia que havia d’esperar el moment adequat, se sentia incòmode si ho feia en un lloc públic. De sobte, una paraula:
-Preciosa.
Molt lentament vaig aixecar-me de la cadira i posant-me al seu costat, a cau d’orella, una paraula:
-Petons.
Començava el joc.
Pujant les escales m’hi vaig entretenir, li anava mostrant a cada pas on acabaven les mitges, just a la lligacama. M’havia tret les calces una estona abans amb una escapada fugaç al bany, m’encantava jugar, m’encantava seduir.
Em va encastar d’esquena a la porta de l’habitació ficant-me la mà per sota la faldilla. Sorneguer, dues paraules:
-Joc brut.
Cruixia la fusta (el terra també gemega de desig, vaig pensar) mentre m’estirava just als peus del llit amb la faldilla a la cintura i ell em llepava fervent el sexe. Em sentia atractiva, li obria les cames per oferir-me sense recança notant com li anava tibant la costura dels pantalons. Em mirava als ulls i somreia, em vaig incorporar per besar-lo i alliberar-li la pressió de l’entrecuix. Petons, petons tan esperats...em sentia morir de plaer.
Cada botó de la camisa una carícia, l’esquena esborronada, mossegades als mugrons. Cuixes gruixudes, m’hi ficava entremig buscant el membre erecte, llengua juganera, gemecs.
M’acariciava els cabells, i dues paraules:
-Ets foc.
M’abraçava, damunt meu, penetrant-me lentament, ho sentia com una dolça besada. No deixava de mirar-me, em llepava els pits, les mans enllaçades, petons ofegats, em feia l’amor.
Ens fèiem l’amor, d’aquella manera, amb el cor.
Vaig mullar-lo també poc a poc, a cada envestida una onada de passió entre les cames; així, amb l’esquena arquejada i els cossos fets un cabdell, es va deixar anar damunt meu.
Entremaliada, amb la punteta dels dits replegava la seva llet i la llepava luxuriosa.
Vaig voler tenir la última paraula:
-Aquest joc tot just comença.

Comentaris

  • Gràcies...Canela Fina.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 02-02-2020

    Pel teu amable cometari al meu poema "El teu nom", amb el qual em dius que és dolçor i tendres paraules.
    Que passes una bona nit i fins a l'altra...
    Perla de vellut

  • Atlantis | 02-02-2020

    M’ha encantat. Un relat molt ben escrit i ple d’erotisme.

    una abraçada

  • Onades de passió.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 30-01-2020 | Valoració: 10

    Vaja! has començat i l'has acabat amb una sensibilitat i exquisitat suprema, on les accions van trascorrents amb un amor de foc i de cor.
    Sona tan bé que és una delícia i delecta un plaer sense mida...
    M'ha agradat com ho descrius, amb molta suavitat.
    Perla de vellut

  • El sexe a la muntanya[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 27-01-2020 | Valoració: 10

    No és el títol de cap pel·lícula porno, és la realitat. A la muntanya les sensacions són molt properes, els sentits es coneixen més lliures, les olors són més penetrants, el tacte és molt present. La propera vegada que vagi a Rupit, pensaré en aquesgt relat. Una forta abraçada.

    Aleix

  • Preciós, màgic...[Ofensiu]
    Akeron343 | 27-01-2020 | Valoració: 10

    Per a mi descrius un joc preciós, vital... un somni que desitjaria viure molt i molt, aquest sentir-se desitjat, aquest poder desfermar el propi desig, l'acceptació que darrera de tot l'erotisme i el desig, s'entrellaça la tendresa com un fil de plata que ho teixeix tot.

    Com sempre, els teus relats són com sortilegis que "fan sentir".
    Ets una bruixa bona que ens embruixa amb les seves paraules.
    Moltes gràcies.

  • Febril...[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 25-01-2020 | Valoració: 10

    Un joc més que brut jo diria net en el sentit que no hi ha lletjor ni malicia en aquest febril
    acoblament sexual. Un relat narrat amb una dinàmica esplendida que et fa posar en la pell dels personatges i gaudir-ne. Canela, saps tractar les escenes amb una finesa que les converteix en summament poètiques. Enhorabona!, Nil.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Canela fina

Canela fina

48 Relats

291 Comentaris

58216 Lectures

Valoració de l'autor: 9.76

Biografia:
Sempre he tingut la necessitat d'escriure, m'allibera.
Generar emocions en l'altre em fa sentir bé, per egocentrisme possiblement o potser per altruisme, m'agrada que la gent del meu voltant se senti a gust. Ves a saber...
Per cert, penso continuar utilitzant accents diacrítics, em declaro insubmisa a la nova normativa